پرسپولیس نیوز : ماجرای شکایت سپاهان از دهنوی به جرم کلاهبرداری از آن دست اتفاقاتی است که بازتاب حاشیه ای زیادی دارد.

وکیل دهنوی در این باره گفت: من تعجب می کنم این جور اخبار مخابره می شود. مگر می توان درباره مسائل فوتبالی شکایت کیفری کرد؟ دهنوی اگر تخلفی کرده مرجع رسیدگی آن رکن قضایی فدراسیون است.فیفا فقط در باب خسارت ناشی از اشتغال و نه حتی اصل قراردادهای اشتغال در ماده 22 نقل و انتقالات  مراجعه به دادگاههای مدنی را منع نکرده. این دعوا یک دعوای کیفری است و مرجعش فدراسیون است.

ابراهیمی ادامه داد:من بعد از شنیدن خبر به آقای رحیمی که از دوستان خوب من است زنگ زدم و تبعات قانونی این موضوع را توضیح دادم.به هر حال حتما صلاح دانسته اند خبر را روی خروجی خود قرار دهند و قطعا مطمئن هستند تخلفی انجام نداده اند.من اما در باب دفاع از موکلم و با نهایت احترامی که برای آقای رحیمی قائلم می گویم اگر احضاریه ای در این باره به دستمان برسد آن را در قالب شکایت به فیفا فاکس می کنیم تا ثابت شود تخلف کرده اند یا خیر. ماجرا مثل این است که یک بازیکن ، بازیکن دیگری را درون زمین مصدوم کند و طرف برود به جرم ضرب و جرح به دادسرا شکایت کند.مگر می شود؟

وی در خصوص اینکه چرا دهنوی پول را مسترد نمی کند گفت:  در جلسه ای که مدیران دوباشگاه با هم داشته اند توافق کرده اند پرسپولیس پول را برگرداند.پرسپولیسی ها حدود 300میلیون از شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی می خواستند که قرار شد آن پول توسط این بازیکنان به سپاهان داده شود و از حساب دهنوی کسر گردد الباقی را هم باشگاه پرسپولیس بدهد. اگر توافق را قبول دارند باید بروند سراغ پرسپولیس اگر توافق را هم قبول ندارند پس شجاع و یعقوب کریمی هم به پرسپولیس بدهکارند. اگر سپاهان بنا به ادعای مدیران باشگاه در قالب خصوصی اداره می شود ، پرسپولیس دولتی است و اینگونه اموال آن را تصاحب کردن معنایش می تواند اختلاس باشد که بار حقوقی و مجازات سنگین تری دارد.بازهم دوستانه می گویم امیدوارم این خبر صحیح نباشد چون تبعات خوبی برای سپاهان و فوتبال ما که این تیم نماینده آن در آسیاست ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)