پرسپولیس نیوز : صمد ابراهیمی در مورد شرایط قاسم دهنوی گفت: در پرونده شکایت علیرضا رحیمی از سعید شیرینی قرار شد رویانیان و رحیمی با یکدیگر آشتی کنند.

صمد ابراهیمی در مورد وضعیت قاسم دهنوی گفت: تکلیف این پرونده مشخص است و قاسم دهنوی با توجه به اینکه سپاهان از 6 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده است بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود. البته به دلیل اینکه او دو قرارداد امضا کرده با جریمه نقدی روبرو خواهد شد.

وی در مورد حضورش در جلسه دیروز کمیته انضباطی عنوان کرد: این جلسه مربوط به پرونده قاسم دهنوی نبود بلکه رسیدگی به شکایت علیرضا رحیمی از سعید شیرینی بود به دلیل اینکه سرپرست پرسپولیس در این فایل صوتی علیه سپاهان فحاشی کرده بود. به هر حال صحبت‌ها انجام شد و در نهایت این تصمیم گرفته شد که در جلسه‌ای امروز محمد رویانیان و علیرضا رحیمی حرف‌های خود را بیان و آشتی کنند.

وکیل شجاع خلیل‌زاده در مورد وضعیت پرونده عنوان کرد: شجاع خلیل‌زاده قرارداد خود را به صورت رسمی با سپاهان ثبت کرده و من شماره ثبت این قرارداد را نیز برخلاف ادعای مس کرمان می‌توانم در اختیارتان قرار دهم. اینکه آقای شهبازی می‌گوید این قرارداد قانونی نیست  چرا که خلیل زاده با آنها قرارداد دارد و نامه رضایتنامه این بازیکن توسط قائم‌مقام باشگاه مس امضا شده که حق امضا نداشته، نشان می دهد حق با ماست. چرا که امضای قرارداد خلیل زاده با مس کرمان نیز توسط قائم مقام وقت باشگاه انجام شده که طبق گفته مسئولان این تیم حق امضا نداشته است پس این قرارداد از ابتدا باطل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)