مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل مس داشتیم و در صورت ادامه روند بردهای تیم، می توانیم قهرمان شویم.

اوسمار ویرا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در نشست خبری، اظهار داشت: همانگونه که قبل از بازی هم گفتم بازی آسانی در لیگ امسال وجود ندارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی سختی بود. نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم اما گلی نزدیم. در نیمه دوم با خروج کمال نفرات بیشتری در ۱۸ قدم داشتیم و در نهایت روی یک ارسال به گل رسیدیم.

وی درباره نتایج یک بر صفر پرسپولیس گفت: اگر با همین رویه جلو برویم قهرمان می‌شویم اما قبل از بازی نمی‌توانیم نتیجه را انتخاب کنیم‌ که یک بر صفر می بریم یا دو بر صفر ؛ اما گل نخوردن می‌تواند خوب باشد.

مربی پرسپولیس درخصوص برنامه های این تیم در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنیم استراحت ذهنی و بدنی است‌. بهتر است بازیکنان با آرامش کنار خانواده و دوستانشان اوقات خوش و آرامی داشته باشند. پس از جام جهانی در لیگ و جام حذفی بازی های سختی خواهیم داشت و باید از لحاظ فیزیکی، جسمی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم.

ویرا درباره اردوی خارجی پرسپولیس عنوان کرد: درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. هیچ چیز قطعی نیست اما خیلی خوب است بازیکنان در یک اردوی خارجی ۱۱-۱۲ روز کنار هم باشند تا در یک شرایط خوب تمرین کرده و وضعیت بهتری به دست آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)