تنها مربی لیگ برتری حاضر در تمرین‌های تیم ملی گفت: سرمربی کره جنوبی حتما خواب دیده که فکر می‌کند بردی تاریخی را در تهران به دست می‌آورد چون ملی‌پوشان ایران را بسیار باانگیزه و شاداب می‌بینم.

 

 

عبدالله ویسی که برای تماشای تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران به کمپ تیم‌های ملی آمده بود، ضمن درخواست از تمام مربیان لیگ برای دیدن تمرین‌های تیم ملی در این رابطه به  ایسنا گفت: من بارها به تمرین تیم ملی آمده‌ام و از این بابت بسیار خوشحالم چون چیزهای زیادی از کارلوس کی‌روش که از مربیان بزرگ فوتبال دنیاست، یاد گرفته‌ام.

 

وی افزود: از اینکه کی‌روش به من احترام گذاشت و در حالی که تمرین‌ها پشت درهای بسته انجام می‌شود اجازه داد که من می‌توانم تمرین‌ها را ببینم، افتخار می‌کنم. همین موضوع به من انگیزه می‌دهد که کار و زندگی‌ام را رها کرده و برای دیدن تمرین‌ها به اینجا بیایم. از سایر مربیان لیگ و فوتبال ایران می‌خواهم که آن‌ها هم به اینجا بیایند و تمرین‌های تیم ملی با کی‌روش را به دقت ببینند. نباید احساس کنیم اگر به تمرین‌های کی‌روش می‌آییم مثلا چیزی از ما کم می‌شود. اصلا این طور نیست. کی‌روش مربی بزرگی است و همه ما این را می‌دانیم، ضمن اینکه می‌بینیم تیم ملی چگونه زیر نظر او آماده می‌شود.

 

ویسی در پاسخ به این سوال که بازی ایران و کره جنوبی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: قطعا بازی دشواری برای ما خواهد بود اما من ملی‌پوشان را در تمرین‌های اخیر خیلی شاداب و باانگیزه دیدم. بازیکنان ما آنقدر سر حال هستند که بتوانند کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی شکست دهند. امیدوارم با حمایت مسئولان، مردم و رسانه‌ها بتوانیم سه امتیاز ارزشمند را از کره‌ای‌ها با انجام یک بازی خوب بگیریم. من به انجام یک بازی زیبا از تیم ملی برابر کره و کسب نتیجه بسیار خوش‌بینم.

 

وی در واکنش به صحبت سرمربی کره جنوبی که گفته بود برای کسب یک برد تاریخی به تهران آمده‌اند، خاطرنشان کرد: حتما این موضوع را در خواب دیده است! کره تیم بزرگی است اما تیم ملی ما هم خیلی بانشاط تمرین می‌کند.

 

ویسی در پاسخ به این سوال که حضور لژیونرهایی چون دژاگه، قوچان نژاد و… چه تاثیری در کیفیت بازی تیم ملی برای دیدار با کره خواهد داشت؟ به ایسنا گفت: قطعا تاثیر زیادی دارد. من دژاگه و قوچان نژاد را در تمرین‌ها خیلی خوب دیدم. آن‌ها واقعا بازیکنان توانمندی هستند. هنوز دقت زیادی روی عملکرد امید نظری نداشتم اما مطمئنم دژاگه و قوچان نژاد به همراه اضافه شدن تیموریان می‌توانند باعث شوند خیلی بهتر از قبل بازی کنیم.

 

سرمربی تیم پیکان در مورد واکنش‌های برخی مربیان نسبت به تیم‌های لیگ و عملکرد سرمربیانش گفت: متاسفانه برخی از مربیانی که بیرون هستند، شیطنت می‌کنند. آن‌ها لابی می‌کنند و این کارهایشان انسانی نیست. آیا فکر می‌کنند اگر به ناحق جای مربی‌ای را بگیرند، خدا کمک می‌کند تا تیم‌شان نتیجه بگیرد. اگر این طور فکر می‌کنند در اشتباهند و واقعا چنین نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)