مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران لحظاتی پیش از ترک ایران گفت: خاطرات خوبی در پرسپولیس داشتم اما این خاطرات در روزهای پایانی حضورم در ایران با شکست پرسپولیس خراب شد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران لحظاتی پیش از ترک ایران گفت: خاطرات خوبی در پرسپولیس داشتم اما این خاطرات در روزهای پایانی حضورم در ایران با شکست پرسپولیس خراب شد.

ادواردو نلو وینگادا عنوان کرد: می خواستم با پرسپولیس قهرمان آسیا بشوم و معتقد بودم تیم تحت هدایتم توانایی رسیدن به جام را دارد اما متاسفانه اتفاقاتی پی در پی برای من و تیمم افتاد که ما از رسیدن به جام دور کرد. به عنوان یک مربی حرفه ای هیچ وقت به مسایل خانوادگی تیمم اشاره نمی کنم و آنها را پیش خودم نگاه می دارم.

وی ادامه داد: نباید تمام تقصیرات شکست و حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را گردن وینگادا می انداختند اما متاسفانه در فوتبال ایران همیشه به دنبال یک متهم و مقصر هستند که این بار تمام تقصیرات گردن وینگادا افتاد.

وینگادا خاطرنشان کرد: به اعتقاد من فوتبال ایران همچنان یکی از قدرت های فوتبال آسیا است و می تواند به جاهای خوبی برسد و به راحتی به جام جهانی صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)