شنبه 24 اسفند (13:24)

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الشباب تیم قدرتمندی است اما فقط برای برد به عربستان می رویم.
به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس نلو وینگادا درباره اعتراض هایی که به تعویض کریمی در میانه ی بازی با الشارجه می شود اظهار داشت: مسائل زیادی وجود دارد که مردم از آن بی اطلاعند. وقتی من به  پرسپولیس آمدم کریمی از ناحیه کمر مصدوم بود و دو بازی را با درد به میدان رفت. پس از آن نیز در دو بازی غایب بود و برای بازی با شارجه به ترکیب تیم بازگشت.

وی ادامه داد: کریمی در بین دو نیمه به من گفت شرایط بدنی اش آمادگی ادامه ی مسابقه را ندارد اما من از وی خواستم برای جلب نظر تماشاگران 10دقیقه دیگر نیز در زمین بماند و پس از آن بیرون بیاید. تیم نباید متکی به شخص باشد و نباید کار تیمی با نبودن یک نفر بهم بریزد.

 وینگادا در خصوص مسابقه ی آینده تیمش گفت: الشباب تیم قدرتمندی است که الغرافه را در زمین خودش شکست داده اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم فقط برای کسب یک نتیجه خوب و بدست آوردن برد به عربستان می رویم.
وی هرگونه تصمیم برای بازی احتیاطی و کسب نتیجه تساوی در عربستان را رد کرده و تاکید کرد: با پتانسیلی که بازیکنان 
پرسپولیس دارند می توانند بازی بسیار خوبی انجام دهند. درست است که الشباب تیم بزرگی است و از 4-5 بازیکن با کیفیت نیز برخوردار است اما ما پرسپولیس هستیم و فقط با اراده ی بردن به عربستان سفر می کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:

سه بازی در ریاض ، دوهه و شارجه داریم و امیدوارم تیمهای حریف شرایط مناسبی از نظر زمین فراهم کنند چراکه پرسپولیس روی زمین خوب بهتر بازی می کند.

به گزارش مرجع خبری وینگادا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ نیز گفت: تمام بازیهای لیگ سطح بالاست و حتی تیمهای قعرنشین ترسی از بازی با تیمهای بزرگ ندارند. مانند تیم فجرسپاسی که مقابل استقلال و پرسپولیس پیروز شد و من از این سطح بالای بازی ها متعجب شده ام. در بعضی از شهرها زمین ها خوب نیست اما با این حال شاهد بازیهای خوبی هستیم. بازیکنان برای این تورنومنت آسیایی انگیزه بالایی دارند ولی برای من بازی های لیگ و آسیایی فرقی ندارد.

وینگادا در پایان اظهار داشت: من سرمربی پرسپولیس هستم اما الان در فوتبال ایران کار می کنم و برای صبا سپاهان و استقلال نیز در لیگ قهرمانان و همچنین تیم ملی ایران در بازی مقابل عریستان در مقدماتی جام جهانی آروزی موفقیت می کنم.

انتهای گزارش اختصاصی-حسن مهدوی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)