پنجشنبه 3 اردیبهشت(12:18)

مرجع خبری پرسپولیس : حالا او روى به تيغ قرار دارد . برخلاف پيش بينى ها وينگادا نتوانست در پرسپوليس چهره اى موفق نشان دهد . با شكستى كه قرمزها مقابل الغرافه پذيرفتند ، سرمربى پرتغالى اين تيم ديگر نمى تواند به دفاع از خود بپردازد . او در ناباورانه ترين باخت پرسپوليس بى تأثير نبود تا اين روزها زير ذره بين قرار بگيرد . گفت و گو با او را بخوانيد .
pnnc • شكست پرگل پرسپوليس مقابل الغرافه خيلى ناباورانه بود . چه پاسخى در اين ارتباط داريد ؟
نمى دانم ، چه شد كه اين باخت رقم خورد . واقعاً خودم هم مقابل اين باخت خجالت زده هستم . شرم آور بود كه حالا با اين نتيجه مقابل تيم قطرى بازنده شويم .


pnnc •دليل اصلى اين شكست را چه مى دانيد ؟
بد بازى كرديم . اصلاً خوب ظاهر نشديم . در يك بازى ممكن است بد بازى كنيم و نتيجه با اختلاف يك گل تمام شود اما متأسفانه ما در كنار بد بازى كردن باخت ناباورانه اى را هم رقم زديم .


pnnc • اين نوع بازى خيلى كمتر از پرسپوليسى ها ديده شده بود . دليل اين مسأله را چه مى دانيد ؟
اين نوع بازى براى من هم قابل قبول نبود . نمى توانستم تيمم را در اين شرايط ببينم . اين پرسپوليس نياز به تغييرات دارد كه بايد هرچه زودتر آن را در تيم به وجود بياوريم .

pnnc • ضعف پرسپوليس چقدر به كادر فنى اين تيم برمى گردد؟ اصلاً شما چقدر خود را در اين باخت مقصر مى دانيد؟
بازيكنان من در اين ديدار عملكرد خوبى نداشتند اما با اين حال من هم مقصر بودم . سيستم و تاكتيك ها در اين بازى مشكل داشت .


pnnc • اما پرسپوليس با اين سيستم مقابل الشباب هم به ميدان رفته بود .
بله ، حرف شما درست است . ما در بازى مقابل الشباب هم با همين تركيب به ميدان رفتيم . اتفاقاً در آن بازى همه از تاكتيك و بازى منطقى ما تعريف كردند اما چنين شيوه اى در بازى با الغرافه جواب نداد . بايد ببينيم مشكل چه بود كه تيم ما در قطر اينقدر ضعيف ظاهر شد .


pnnc • الغرافه را چطور ديديد ؟
آنها خوب بازى كردند . بازيكنان الغرافه عملكرد خوبى را از خود به نمايش گذاشتند اما بايد بگويم بد بازى كردن ما به آنها كمك زيادى كرد. بچه هاى ما آنقدر ضعيف ظاهر شدند تا قطرى ها به راحتى فرصت گلزنى هاى خود را بالا ببرند.


pnnc • با وجود رقم خوردن اين شكست، آينده پرسپوليس را در بازى هاى آسيايى چطور مى بينيد؟
انگيزه مان را از دست نمى دهيم در اين چند روز هم به فكر راه حلى براى برطرف كردن ضعف هايمان مى افتيم تا با تمام قوا در بازى هاى پيش رو ظاهر شويم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)