مرجع خبری پرسپولیس : نشست مشترك مديران سرخابي پايتخت صميمانه برگزار شد و صميمانه‌تر به پايان رسيد تا رقابت‌هاي شرمنده رفاقت‌ها شوند.


و اين چنين بود كه مباحث جدي براي پيشبرد و اهدافي بلندمدت و راهبردي شكل گرفت تا خيرمقدم آقاي كاشاني به آقاي فتح‌اله‌زاده خيرمقدمي باشد به اتحاد دو باشگاه براي استفاده از همه ظرفيت موجود به سمت درآمدزايي و ايجاد رفتار حرفه‌اي و جهت ظهور لبخند روي لبان مردماني كه لايق و شايسته آن لبخندها هستند.

سرفصل‌هاي گفتگو چنين بود:


بند اول: هماهنگي براي برگزاري جلسه مديران دو باشگاه با رئيس جمهور محترم جهت ارائه گزارش عملكرد.

 

بند دوم: هماهنگ كردن و ايجاد كارگروه‌ براي اخذ و راهبردي كردن بليت‌فروشي دو باشگاه با منبع مشترك جهت درآمدزايي اختصاصي براي باشگاه‌هايي كه بخش عمده‌اي از تماشاگران فوتبال در جمهوري اسلامي ايران را به خود اختصاص داده‌اند

 

و حق دارند به منبع گنج خود كه همانا هواداران دلسوخته باشگاه هستند دست پيدا كنند و روي زانوي خود و پاي هواداران خود بايستند.


بندسوم: بررسي راهكارهاي مشترك جذب بازيكن به جهت دوري از هياهوهاي بازار كاذب نقل و انتقالات كه تنها دست‌آورد آن پول بيت‌المالي است كه به جيب دلالان سرازير مي‌شود و نه از جهت شرعي و نه از منظر عرف صحيح نيست و موجب ايجاد فشارهاي كمر شكن براي دو باشگاه مردمي و تضعيف آنها خواهد شد.


بند چهارم: بررسي عملكرد باشگاه‌هاي صنعتي و متمول كه با بودجه‌هاي نامحدود توان محدود باشگا‌هاي مردمي را كمتر كرده‌اند و محتمل است كه اختلالات ناشي از بحران‌هاي مالي تاريخ پرسپوليس و استقلال را زير سوال ببرند.


بند پنجم: تشكيل كارگروه‌هاي اقتصادي مشترك جهت درآمدزايي‌هاي ممكن و قانوني براي رسيدن به درصد درآمدزايي مدنظر سازمان تربيت‌بدني و جناب دكترسعيدلو رياست محترم آن سازمان كه جزئيات پس از تشكيل كارگروه‌ها و جلسات مديران دو باشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.


بند ششم:درخواست تشكيل جلسه مشترك با دكتر قاليباف شهردار محترم تهران به جهت دريافت حمايت‌هاي شهردراي بزرگ تهران كه همچون شهرداري‌هاي بزرگ دنياي توسعه يافته‌ علاقمند و سازنده زيربناي ورزش در كلان شهرها هستند و اعلام هدف اوليه براي اخذ ورزشگاه به سود دو باشگاه در شاكله فوتبال ايران و ابر شهر تهران.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)