مرجع خبری پرسپولیس : محمد علي يحيوي داشت: متاسفانه مقابل شهرداري تبريز صحنه‌هايي ديدم كه در فوتبال ايران شايد براي اولين بار بود رخ مي‌داد و واقعا حسرت خوردم.

وي افزود: به خاطر اينكه اوضاع از اين بدتر نشود و مشكلات و اهانت‌ها به حالت فاجعه نرسد از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌خواهم به داد فوتبال تبريز و مشكلات اين استان برسند.

يحيوي ادامه داد: آيا علي دايي، كريم باقري و حبيب كاشاني لياقت اين را داشتند كه 90 دقيقه به آنها بي احترامي شود و هر چه از دهانشان درآيد به اين عزيزان بگويند؟

 

دايي به خاطر اين مملكت بارها از جان خود مايه گذاشته است. كريم باقري اسطوره اخلاق فوتبال ايران است كه هميشه مردم تبريز را دوست دارد. حبيب كاشاني هم در هيچ كجاي كشور به او بي احترامي نمي‌كنند اما در تبريز حرمت اين عزيزان را زير پا گذاشتند. نمي‌دانم چه توجيهي براي اين موضوع دارند.

يحيوي در مورد درگيري لفظي‌اش با داور بازي گفت: وقتي رحمان احمدي روي زمين افتاد من به داخل زمين رفتم اما ديدم ناگهان برانكارد به داخل زمين آمد. به داور گفتم مگر مي‌شود دروازه‌بان مصدوم شود برانكارد داخل زمين بيايد تا او را بيرون ببرد كجاي دنيا اين چنين است؟ داور به من گفت آنها خودشان داخل زمين آمدند كه سپس من از آنها پرسيدم كه گفتند داور گفته داخل زمين بيا. معلوم نبود چه خبر است به همين دليل من اعتراض كردم.

 

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در ادامه به فارس گفت: خدا را شكر ما اين بازي را نبرديم چون معلوم نبود چه اتفاقي براي كادر فني، بازيكنان و كاشاني رخ مي‌داد. وقتي شهرداري تبريز گل زد، 7 نفر از اعضاي باشگاه پرسپوليس را در جايگاه ويژه كتك زدند اما هيچ كس جلودار نبود كه اميدوارم اين مسائل بررسي شود.

وي تاكيد كرد: وقتي در فرودگاه نيز اعتراض خود را به دزفولي نماينده فدراسيون اعلام كرديم ايشان به كاشاني گفت رحمان احمدي مشكل خاصي نداشت كه خودش را به زمين زد سپس سر بانداژ شده احمدي را نشان داديم كه 15 بخيه خورده بود تا به ايشان ثابت شود بازيكن حريف رحمان احمدي را مصدوم كرده است نه بازيكن ما.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)