مرجع خبری پرسپولیس : محمد علي يحيوي مربي باتجربه دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص آمادگي گلرهاي اين تيم، با ما گفتگو كرد.


شرايط دروازه‌بانان پرسپوليس چطور است؟

دروازه‌بانان ما از نظر آمادگي در شرايط مطلوبي بسر مي‌برند. با توجه به بازي پر فشاري كه در برابر نماينده جمهوري چك انجام داديم، رحمان و عليرضا نمايش قابل قبولي ارائه دادند و با سربلندي از اين آزمون خارج شدند.

 

وضعيت تمرينات را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

 

ما در حال حاضر تمرينات با نشاط و پرفشاري را با جديت كامل انجام خواهيم داد تا در بازي‌هاي آتي عملكردي بهتر از قبل داشته باشيم.


حضور حقيقي چه تاثيري بر روند بازي با اسپارتاپراگ داشت؟

عليرضا وقتي در آن دقايق وارد زمين شد، توانست به خوبي خود را با شرايط و سرعت بازي وفق دهد و خيلي آماده و سرحال نشان داد. حقيقي تمام نكاتي كه به او گفته بوديم را به نحو احسن اجرا كرد و در كل موفق عمل كرد.

 

كداميك از دو دروازه‌بان اصلي تيم با خط دفاعي هماهنگ‌تر است؟

هر دو دروازه‌بان ما نه تنها با خط دفاعي كه با كل تيم هماهنگ هستند و با كمك به يكديگر روز به روز به شرايط ايده‌آل نزديك‌تر مي‌شوند.

 

آيا در انتخاب دروازه‌بان اصلي شما نظر مي‌دهيد؟

تيم ما دو دروازه‌بان هم سطح و آماده دارد كه گلر اصلي توسط سرمربي انتخاب مي‌شود.

 

در مورد دروازه‌بان سوم پرسپوليس چه نظري داريد؟

مسعود داستاني دروازه‌بان جوان و آينده‌داري است كه با تلاش و پشتكار فراوان در كنار دو دروازه‌بان با تجربه ما مي‌تواند آينده روشني را براي خود و پرسپوليس رقم بزند. مسعود هم اينك تنها منتظر يك فرصت است.


نظر شما در مورد بازي اول و ديدار روز دوشنبه آينده چيست؟

بازي با اسپارتاپراگ رو به جلو و سرعتي بود. پرسپوليس بازي پرفشار و قدرتي را در برابر تيم بلوك شرقي برگزار كرد. بازيكنان، فوتبال سرعتي و جذابي را در دستور كار خود قرار دادند و منطقي‌تر از آنها، اين ديدار را اداره كردند و در نهايت نتيجه را به سود خود رقم زدند. در مورد بازي با زنيت هم همينطور است. ما بايد روي سرعت بازي بيشتر كار كنيم و از موقعيت‌هاي بدست آمده، بهره لازم را ببريم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)