مرجع خبری پرسپولیس : از حدود دو هفته پيش بحث حضور يك بازيكن آسيايي در پرسپوليس مطرح شده است. بعد از جذب وحيد هاشميان پرسپوليس فقط يك جاي خالي در ليست خود دارد و اين جاي خالي هم فقط با يك بازيكن آسيايي زير 23 سال پر خواهد شد.

 

از طرفي كميته برگزاري رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بايد طي دو هفته آينده ليست نهايي‌اش را تحويل AFC دهد.

 

در اين ليست البته خبري از كريم باقري و محمد پروين نخواهد بود. اما با وجود اضافه شدن وحيد هاشميان فقط يك بازيكن آسيايي زير 23 سال مي‌تواند به ليست اين تيم اضافه شود.

 

سكوبرت، آرفي و تياگو سه خارجي پرسپوليس هستند و طبق قانون سه به علاوه يك، پرسپوليس بايد دنبال يك بازيكن آسيايي باشد، ديروز يكي از سايت‌هاي خبري نوشت: «در حال حاضر باشگاه پرسپوليس عملكرد سه بازيكن از تيم‌هاي ملي كويت، عراق و سوريه را در نظر دارد. گزينه‌هاي كنوني پرسپوليسي‌ها در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان رفته‌اند اما كادر فني اين باشگاه هنوز درخصوص عملكرد اين سه بازيكن به جمع‌بندي كامل نرسيده است. باشگاه پرسپوليس براي آنكه پاي دلال‌ها وسط نيايد، از افشاي نام اين سه نفر پرهيز كرده است.»

 

با اين وجود در باشگاه پرسپوليس در اين مورد خاص يا خبري نيست يا اگر هم هست كسي درباره جزيياتش نكته‌اي را فاش نمي‌كند. منصور بيك‌محمدلو مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اين باره مي‌گويد: «در اين مورد آقاي دايي بايد نظر بدهد. ايشان خودشان پيگيري مي‌كنند و بعد از تست فني بازيكن مد نظرشان را به باشگاه معرفي خواهند كرد. فعلا ايشان كسي را به باشگاه معرفي نكرده است.» ديروز و در حاشيه تمرين پرسپوليس در سالن آكادمي ملي المپيك علي دايي در اين باره به يكي از خبرنگاران گفت: «به من اجازه بدهيد تا رسمي شدن اين قرارداد و صحبت‌هاي نهايي حرفي نزنم. ان‌شاء‌الله پس از صحبت‌هاي نهايي و تصميم‌گيري‌هاي قطعي در خدمت شما خواهم بود.»

 

وقتي علي دايي چنين نكته‌اي را مطرح مي‌كند احتمالا خبر جدي است و صحت دارد اما حالا بحث بر سر اين است كه گزينه‌هاي مد نظر او كه در جام پانزدهم به ميدان رفته‌اند چه كساني هستند. هفته پيش و بعد از بازي ايران – عراق يكي از خبرگزاري‌ها اعلام كرد سامر سعيد عراقي يكي از گزينه‌هاي مد نظر دايي است. اين هافبك عراقي كه حدود 5 دقيقه مقابل تيم ملي ايران بازي كرد 23 ساله است و بعد از حضور در الاهلي تريپولي از كشور ليبي فعلا تيم ندارد.

 

در مورد گزينه‌هاي كويتي يا سوري جزيياتي در دسترس نيست و مشخص نيست سرمربي پرسپوليس كدام نفرات را زير نظر گرفته است. هرچه هست اينكه دايي در پست هافبك دنبال بازيكن مي‌گردد چراكه با جذب وحيد هاشميان و بازگشت سكوبرت به تمرين‌ها، وي در خط حمله و دفاع دنبال بازيكن نمي‌گردد و توجهش را به تقويت در خط مياني معطوف كرده است.

 

از طرفي هنوز بحث حضور علي كريمي در پرسپوليس به عنوان يار كمكي در ليگ قهرمانان آسيا مطرح است و ظاهرا براي اين مهم منع قانوني وجود ندارد. با اين وجود بايد تا دو هفته ديگر و پايان مهلت ارسال ليست پرسپوليس به AFC منتظر ماند و ديد دايي تصميم نهايي را چگونه اتخاذ خواهد كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)