پرسپولیس نیوز :  تیم ملی دانشجویان که خود را برای مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا آماده می کند برای تکمیل فهرست نفرات خود در حال مذاکره با تیم های لیگ برتری است.

 اعضای تیم ملی دانشجویان نهم شریور ماه برای شرکت در مسابقات آسیایی راهی کره جنوبی می شوند.

نام ۱۲ بازیکن لیگ برتری در فهرست نهایی تیم ملی دانشجویان است و مسئولان این تیم در حال مذاکره با باشگاه های لیگ برتری برای گرفتن رضایت حضور این بازیکنان در مسابقات هستند.

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی دانشجویان است و نام علی علیپور و امید عالیشاه از پرسپولیس در فهرست بازیکنان این تیم دیده شده، این در حالی است که برانکو سرمربی پرسپولیس به شدت با دعوت این بازیکنان مخالفت کرده است. از دیگر بازیکنان مد نظر از پرسپولیس برای تیم ملی دانشجویان احمد نورالهی است.

نکته جالب این است که خود این بازیکنان یعنی علیپور، نورالهی و عالیشاه به حضور در بازی های آسیایی دانشجویان تمایل دارند چرا که از سوی مسئولان اعلام شده در صورت قهرمانی در این بازی ها بازیکنان تیم می توانند به عنوان پاداش تحصیلات تکمیلی خود را تا مقطع دکتری بدون کنکور ادامه دهند و این برای آنها که می خواهند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و در تیم های نظامی به بازی ادامه ندهند فرصت خوبی به حساب می آید.

تعدادی از تیم های لیگ برتری با حضور بازیکنانشان در این بازی ها موافقت کرده اند. احتمال حضور چند روزه عبدالله ویسی سرمربی سپاهان هم به عنوان مهمان ویژه در کنار اعضای تیم وجود دارد.

قرعه کشی این مسابقات هنوز انجام نشده و پس از سفر کاروان تیم ها به کره جنوبی و مشخص شدن تیم های قطعی حاضر در بازی ها قرعه کشی و برنامه بازی ها اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)