پرسپولیس نیوز : روز گذشته علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خبر از به دنیا آمدن فرزندش داد و این خبر حواشی ناراحت کننده ای را در برخی محافل ایجاد کرد.

تحلیل های کثیفی که انتشار آن موجب ناراحتی مهاجم جوان پرسپولیس شده بود اما وکیل دو تن از بازیکنان پرسپولیس پاسخ روشنی به آن داده است.

عبدالصمد ابراهیمی در صفحه شخصی خود نوشت: «براي پسر محجوب پرسپوليس:
سختي كشيده و خودساخته. اين بايد بهترين توصيف براي پسري باشد كه روزي از شمال و خانواده اش دل كند و به دنبال روياي رسيدن به اهدافش روانه بافق يزد شد و بعد سر از راه آهن تهران درآورد. رمز موفقيتش شايد ازدواج زودهنگام باشد. قبل از آمدن به راه آهن ازدواج كرد و بي پولي و مشكلات زيادي را به جان خريد. روزي كه در دربي گل زد در مصاحبه اي گفته بود "من متاهلم و الان خانه ندارم. زمان حضورم در راه آهن، باشگاه ده میلیون تومان پول به من داد که رفتم و یک خانه که چه عرض کنم انباری در محله نازی آباد اجاره کردم. ۱۰ میلیون تومان پیش و ماهی سيصد هزار تومان اجاره! تا چند وقت پیش هم آنجا بودم اما دیدم واقعاً نمی توانم ادامه بدهم و خانه را تحویل دادم." زندگي دو نفره او سخت مي گذشت تا اينكه ناچار شد پژو پارسش را هم سي ميليون فروخت و آپارتماني اجاره كرد تا مشكل مسكن نداشته باشد.
مادر و پدر علي مانند هر پدر و مادري دوست داشتند جشن عروسي پسرشان كه حالا معروف هم شده بود را ببينند. آنها دو سال قبل زندگي مشتركشان را بدون سروصدا آغاز كرده و در اوايل سال نود و پنج شرايطي فراهم شد تا علي بتواند مراسم هم برگزار كند. مراسمي كه(مراسم عروسی عنوان شد) هم جشن سالگرد ازدواج بود و هم جشني براي خوشايند خانواده.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)