پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با خوشحالی فتح‌الله‌زاده در ورزشگاه شادمان شدم و امیدوارم استقلال در این دیدار به پیروزی برسد.

محمد رویانیان در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: امروز قرمز و آبی وجود ندارد و ما برای حمایت ایران به ورزشگاه آمدیم، من خیلی کم به ورزشگاه می‌آیم اما هم اکنون بحث ایران مطرح است.

وی خاطر نشان کرد: حضور در ورزشگاه پیر و جوان، مدیرعامل قرمز و آبی نمی‌شناسد، خوشحالم که می‌توانم شادی فتح‌الله‌زاده را ببینم، امروز نه برای او کری خواندم و نه بحث دیگری مطرح کردم فقط آرزوی موفقیت تیمش را کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: آرزوی موفقیت برای استقلال دارم، دوست دارم این تیم قهرمان آسیا شود، ما پس از جام جهانی می‌توانیم با موفقیت در باشگاه‌ها هم فوتبال خود را ارتقاء دهیم. هواداران درک می‌کنند که چرا من به ورزشگاه آمدم البته فقط من نبودم که به عنوان یک پرسپولیسی در ورزشگاه حاضر شدم خیلی‌های دیگر هستند که با رنگ قرمز به ورزشگاه آمدند اما به احترام استقلال پرچم‌های خود را بیرون نمی‌آورند.

رویانیان تأکید کرد: امیدوارم قلعه‌نویی و استقلال موفق شوند، پیروزی آنها سربلندی ایران است، تیم‌های فوتبال ما می‌توانند با کسب موفقیت باعث ارتقاء این رشته در کشورمان شوند. خوشحالم استقلالی‌ها در نیمه اول به گل رسیدند و امیدوارم در نیمه دوم هم ‌آنها گلزنی کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری گفت: زمانی که او پیراهن پرسپولیس را بپوشد خیالم راحت می‌شود، من شب و روز برای حضور او در ایران تلاش کردم. 2-3 روز آینده تکلیف او مشخص می‌شود. با حضور او خط حمله آتشی‌تری خواهیم داشت. من به دنبال تخفیف گرفتن برای حضور خلعتبری در پرسپولیس هستم، اصول کار را رعایت می‌کنم، پس از انتقال او به پرسپولیس شفاف‌تر با هواداران درباره این موضوع صحبت می‌کنم.

 

رویانیان درباره حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه عنوان کرد: به هر حال عرق ملی است و همه آمدند تا برای پیروزی استقلال تلاش کنند.

*وقتی محمد رویانیان قصد داشت ورزشگاه آزادی را ترک کند هواداران استقلال که از پیروزی تیم خود خوشحال بودند برای وی کری خواندند . رویانیان هم که می خندید به آنها گفت: باشه همدیگر را می‌بینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)