پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت:آقای رویانیان! مبلغ رضایت نامه حقیقی چقدر بود؟

منصور قنبرزاده در خصوص گلایه های مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر انتقال یک بازیکن به تیمی صنعتی با مبلغ رضایت نامه بالا اظهار داشت:من از آقای رویانیان یک سوال دارم.مبلغ رضایت آقای حقیقی که از فجر به پرسپولیس آمد چقدر بود؟

وی افزود:ما شرایط خود را برای انتقال یعقوب کریمی  به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس اعلام کردیم اما پرسپولیس پا پیش نگذاشت.آقای یعقوب کریمی دو سال با ما قرار داد داشت ضمن اینکه از یک تیم خارجی هم به وی پیشنهاداتی رسیده بود.

قنبرزاده خاطر نشان کرد:وقتی پیشنهاد تیم خارجی منتفی شد ما پیشنهادات داخلی را بررسی کردیم.حتی سرپرست پرسپولیس پیگیر قضیه بود و تماس تلفنی داشت ولی وقتی شرایط را اعلام کردیم دیگر خبری از آنها نشد و این سپاهان بود که به شرایط ما پاسخ مثبت داد.

وی ادامه داد:رقمی که به کریمی پیشنهاد دادند یک پنجم رقمی نبود که ما می خواستیم به وی بدهیم.

قنبرزاده با اشاره به جلسه مدیران باشگاههها با وزیر ورزش گفت:در آن جلسه قرار شد سه باشگاه استقلال،پرسپولیس و سپاهان برای کنترل قیمت ها اقدام کنند اما انگار همه چیز برعکس شده.در این شرایط که قیمت های وحشتناکی مطرح می کنند تیمهایی مثل نفت و فجرسپاسی برای ادامه حیات خود مجبورند بازیکنان خود را بفروشند.به بازیکنی که هنوز 2 سال با ما قرارداد دارد پیشنهاد می دهند و من نمی دانم اسم این حرکت چیست.

وی ادامه داد:ما امسال 2 بازیکن لیگ برتری گرفتیم و در عوض سه بازیکن از لیگ یک جذب کردیم.بازیکنی به نام امیری را جذب کردیم که به شما قول می دهم یک فصل دیگر یک یعقوب کریمی جدید خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)