مرجع خبری پرسپولیس : در روزهای گذشته خبرهایی در برخی رسانه‌های ورزشی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است حسین هدایتی مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس شود.

در همین رابطه یکی از نزدیکان حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین گفت: مسائل اقتصادی در باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس باعث شده برخی از مدیران حال حاضر این باشگاه با رایزنی‌های خود مذاکراتی را با برخی از افراد داشته باشند اما مطمئن باشید مالک باشگاه استیل آذین در صورت مواجه شدن با پیشنهاد پست مشاور اقتصادی از سوی مسئولان به آن جواب منفی خواهد داد.

وی افزود: این به این معنا نیست که هدایتی تمایلی به همکاری و خدمت به مجموعه پرسپولیس ندارد بلکه ایشان تاکید دارد همیشه باید پرسپولیس سرافراز و موفق باشد و دو آتشه بودنش در خصوص این تیم را ثابت کرده است. هدایتی همیشه اعلام کرده حاضر است بدون چشم داشتی و حتی مسئولیت خاصی به هر شکلی که لازم باشد برای سربلندی پرسپولیس و خوشحالی هواداران میلیونی با کمال میل برای این تیم قدم بردارد.

وی تاکید کرد: برخی مدیران فعلی پرسپولیس نیز از دوستان نزدیک هدایتی هستند که وی همیشه در مذاکره با آنها آرزوی موفقیت برای پرسپولیس داشته چون موفقیت پرسپولیس باعث افتخار و غرور هواداران میلیونی است. هدایتی به مدت یک سال رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بوده و در همین اواخر نیز با وی در خصوص حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مذاکراتی شده است. برخی دوستان و مدیران نیز در تلاش هستند نظر وی را برای حضور در پرسپولیس جذب کنند اما هدایتی در حال حاضر شرایط را برای حضور در این باشگاه بزرگ مناسب نمی‌بییند. البته در صورت مهیا بودن شرایط شاید در آینده هدایتی در هیئت مدیره پرسپولیس حضور پیدا کند چون وی خدمت به پرسپولیس و هواداران‌اش را باعث افتخار می‌داند.

این فرد نزدیک به هدایتی تاکید کرد: با توجه به عشق و علاقه‌ای که هدایتی به پرسپولیس دارد فعلا در این مورد صحبت نمی‌کند اما باز هم تاکید می‌کنم ایشان حاضر مثل گذشته بدون چشم داشتی به تیم محبوب خود خدمت کرده و برای سربلندی آن قدم بردارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)