مرجع خبری پرسپولیس : هدایتی : طبق قولم بخشی از مطالبات را امروز پس از استعفا پرداخت کردم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از نشست امروز خود با رئیس سازمان تربیت بدنی از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد تا فصل آینده توانش را در تیم فوتبال استیل آذین بگذارد.

حسین هدایتی در در نشستی که امروز با محمد علی آبادی داشت به طور رسمی از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کناره گیری کرد. وی که امید بسیاری داشت حتی بخش کوچکی از سهام باشگاه پرسپولیس به وی واگذار شود پس از آنکه از اظهار نظر برخی مسئولان ورزش و خارج از ورزش متوجه شد این امر محقق نخواهد شد، امروز رسما کناره گیری اش از این باشگاه را اعلام کرد.

هدایتی در ادامه تاکید کرد: برای اینکه حسن نیتم را ثابت کنم که شرایط را درک می کنم امروز و پس از نشست با آقای علی آباید بخشی از مطالبات بازیکنان رات طبق وعده ای که داده بودم پرداخت کردم.

 

سایت باشگاه پرسپولیس / انصاریفرد :

عباس انصاری فرد از کمک پانصد میلیونی سازمان تربیت بدنی به پرسپولیس خبر داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس, عباس انصاریفرد در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر عنوان کرد، رييس سازمان تربيت بدني با پرداخت مبلغ پانصد ميليون تومان به باشگاه پرسپولیس به طور علی الحساب موافقت کرده تا بتوانيم بدهي بازيكنان پرسپوليس را تسويه كنيم. وی همچنین از پرداخت این مطالبات در تمرین روز دوشنبه خبر داد. وی اضافه کرد همچنين سایر مطالبات نیز پس از ديدار حساس برابر بنيادكار پرداخت خواهيم كرد.


 

مرجع خبری پرسپولیس : آقای انصاریفرد شما به جز دریافت پول از هدایتی و سازمان تربیت بدنی خود برای پرسپولیس چه کار کرده ای ؟ راه اندازی سیست تلفن گویا  و اس ام اس ؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)