مرجع خبری پرسپولیس : پایگاه خبری تلویزیون تركیه (تی.آر.تی) نوشت: با حضور مصطفی دنیزلی مربی تركیه ای در تیم فوتبال پرسپولیس تهران، این تیم روزهای سخت خود را پشت سر گذاشته و جان تازه ای گرفته است.

این پایگاه خبری به نقل از مصطفی دنیزلی نوشت: هدف اصلی من كسب عنوان قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه های آسیا به همراه تیم پرسپولیس است.

به نوشته تی.آر.تی، مصطفی دنیزلی یكی از محبوب ترین مربیان حاضر در فوتبال ایران به شمار می رود. چنانكه هواداران تیم پرسپولیس پیش از آغاز مربیگری وی در این تیم، در یکی از شبکه های اجتماعی، صفحه ای با عنوان ‘ما خواهان بازگشت مصطفی دنیزلی به تیم پرسپولیس هستیم’ باز كرده بودند.

دنیزلی كه قراردادی به مدت یك سال و نیم با تیم پرسپولیس منعقد كرده است، پیش از عزیمت به ایران با اشاره به اهداف خود از حضور دوباره در این تیم گفته بود: هدف اصلی من، قهرمانی در لیگ فوتبال باشگاه های آسیا با تیم پرسپولیس است. من كشور و مردم ایران را دوست دارم.

پایگاه خبری تلویزیون تركیه به نقل از ائوین ائلچی همسر دنیزلی كه هم اكنون به همراه وی در تهران به سر می برد، نوشت: از تهران خوشم می آید و اصلا خسته نمی شوم و وقت خود را با ورزش و رفتن به مراكز خرید، پر می كنم.

این پایگاه خبری نوشت: هواداران تیم پرسپولیس با حضور دنیزلی در راس كادر فنی این تیم امیدواری زیادی به كسب نتایج بهتر در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)