هدف شاهین بقا در لیگ برتر است / دو روز به پرسپولیس وقت می دهم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال شاهين پارس جنوبي گفت: ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپوليس حرف مرا درباره پرداخت مطالبات و شكايت از اين تيم به شوخي گرفته‌اند.

ايوان پتروويچ تصريح كرد: خوشبختانه بدون هيچ مشكلي در بوشهر به كار خودم ادامه مي‌دهم و به دنبال اين هستم كه يك فصل خوب را داشته باشم.
وي افزود: در سال اول كار بسيار سختي پيش رو داريم اما هدف اصلي ما ماندن در ليگ برتر است كه اميدوارم با تلاش به اين خواسته خود برسيم.
هافبك شاهين تاكيد كرد: در بازي اول مقابل ملوان خيلي خوب بازي را شروع كرديم اما بسيار بد و ابتدايي گل خورديم و اشتباهات زيادي داشتيم. در نيمه دوم بهتر شديم و قدرت خود را به ملوان ثابت كرديم اما چند فرصت مناسب را به راحتي از دست داديم و فقط يك گل زديم تا بازي با نتيجه تساوي تمام شود.
پتروويچ اظهار داشت: بازيكنان خوبي داريم و خيلي مهم است كه آنها انگيزه دارند. مهم اين نيست كه چندم جدول مي‌شويم چون هدف ما اين است كه به ليگ يك سقوط نكنيم و نيم نگاهي نيز به ميانه جدول داشته باشيم اما ليگ برتر سخت است و در هر دقيقه آن حادثه هاي عجيبي رخ مي‌دهد.
هافبك فصل گذشته پرسپوليس درباره شكايتش از اين باشگاه خاطرنشان كرد: فكر مي‌كنم مسئولان باشگاه پرسپوليس حرف‌هاي من را به شوخي گرفته اند. من مستقيما با مسئولان باشگاه صحبت نكرده‌ام و مدير برنامه‌هايم به من گفته كه 2 روز ديگر به من جواب مي‌دهند. به همين دليل تا 2 روز ديگر به باشگاه پرسپوليس وقت مي‌دهم تا تكليف مطالبات من را مشخص كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)