خبرگزاری پرسپولیس : پسر و نوه رویانیان امروز بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

محمد رویانیان امروز همراه خودش،پسر و نوه اش را آورده بود تا بازی تیمش با سنگ آهن بافق را از نزدیک تماشا کنند.این برای نخستین بار بود که پدر،پسر و پدر بزرگ بازی پرسپولیس را در درفشی فر تماشا می کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در مسابقه ای دوستانه موفق شدند با تک گل سید جلال حسینی سنگ آهن بافق را شکست دهند.

عده ای از هواداران،از رویانیان خواستند تا اگر قرار است پروین در پرسپولیس فعالیت کند،بهتر است با همان ژوزه کارش را ادامه بدهد.  عده ای از هواداران بنری را همراه خود به درفشی فر آورده بودند که متن های نوشته شده روی آن علیه علی پروین بود.

پس از اینکه رویانیان در برنامه ورزش و مردم بار دیگر از پروین خواست تا همکاری اش با پرسپولیس را ادامه بدهد هواداران ازاین بنر در درفشی فر رونمایی کردند.البته پس از دقایقی لیدرهای باشگاه با تماشاگران برخورد کردند و از آنها خواستند تا این بنر را از درفشی فر بیرون ببرند.

نکته جالب اینجاست که روی این بنر نوشته شده بود:«سردار سرخ ایران،اگر قرار است تیم محبوب ما پرسپولیس،به دست افرادی چون پروین و دوستان هدایتی بیفتد همان بهتر که ژوزه در تیم ما بماند.»

 در حاشیه بازی پرسپولیس با سنگ آهن بافق اتفاق جالبی افتاد.

در حالی که کریم باقری امروز این بازی را از نزدیک تماشا کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس اجازه ندادند عکاسان از او عکس بگیرند! باقری در نیمه نخست در کنار حسین عبدی نشسته بود اما در نیمه دوم روی نیمکت بازیکنان رفت و برای دقایقی هم با رویانیان به گفت و گو پرداخت.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی ها اجازه عکاسی از کریم باقری را نداند و حرفشان این بود که تا زمانی که او سمتی در این تیم نگرفته ، مطبوعات عکس نشستن باقری روی نیمکت را منتشر نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)