پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پدیده مشهد اولین حریف پرسپولیس در جام حذفی خواهد بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی رقابت‌های جام حذفی فصل 92-91 به مصاف تیم فوتبال پدیده شاندیز خواهد رفت.

 

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده قرار بود تیم پدیده ابتدا به مصاف پاس همدان و سپس شهرداری اردبیل برود تا تیم پیروز در ادامه رقابت‌های جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود.

 

در مرحله اول ابتدا تیم پاس همدان از حضور در جام حذفی انصراف داد و در ادامه دیدار دو تیم شهرداری اردبیل و پدیده مشهد که قرار بود برگزار شود به دلیل کناره گیری تیم شهرداری اردبیل لغو و تیم پدیده به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد تا اولین حریف پرسپولیس در این رقابت‌ها باشد.

سرمربی‌گری تیم پدیده که با خرید امتیاز یکی از تیم های دسته اول جام آزادگان در لیگ یک باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد را اکبر میثاقیان بر عهده دارد. این تیم چند بازیکن مطرح لیگ برتری از جمله حسین بادامکی را به خدمت گرفته است.

طبق قرعه کشی انجام شده تیم پدیده در دیدار با شهرداری اردبیل تیم میزبان بود از طرفی بر اساس قرعه کشی عدد زوج (میزبان) برای پرسپولیس در نظر گرفته شده بنابراین دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده در رقابت های جام حذفی در تهران و به میزبانی سرخپوشان برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان لیگ رقابت های جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری از آذرماه برگزار خواهد شد.

زمان ومکان رقابت بين تيم هاي پديده وپرسپوليس از سوي سازمان فوتبال کشور متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)