مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس در اواخر مسابقه برای سرمربی این تیم غزل خداحافظی خواندند.

هواداران پرسپولیس از دقیقه ۸۸ به بعد برای حمید استیلی سرمربی این تیم غزل خداحافظی خواندند و خواستار جدایی او از پرسپولیس شدند. در پایان مسابقه نیز تماشاگری به سمت او بطری آبی پرت کرد.

* علی پروین، محمد پنجعلی و نادر محمدخانی با عصبانیت ورزشگاه را ترک کردند. پروین به دلیل ناراحتی با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

بازیکنان پرسپولیس پیش از این بازی نزد روانشناس رفته بودند و علی پروین هم که به عنوان مدیر فوتبال این تیم شده بودف اما ظاهرا جلسه روانشناسی و حضور پروین نیز دردی از پرسپولیس بحران‌زده درمان نکرد.

* علی کریمی و احمدرضا عابدزاده تنها نفراتی بودند که تشویق شدند.

* مازیارد زارع و هادی نوروزی در دقیقه ۹۴ بر سر زدن ضربه کاشته با یکدیگر جروبحث کردند و در نهایت زارع روی نوروزی را بوسید و از او خواست که ضربه را بزند.

در دقايق ابتدايي نيمه دوم بازي تيم‌هاي پرسپوليس و نفت تهران و در صحنه‌اي كه عليرضا حقيقي مصدوم شده بود و پزشكان پرسپوليس پاي او را مداوا مي‌كردند، سوشا مكاني در آن سوي ميدان سعي داشت با انجام حركات آكروباتيك توجه همه را به خود جلب كند كه در اين لحظه هواداران پرسپوليس با ديدن حركات مكاني به او واكنش تندي نشان دادند و با به كار بردن واژه “عقده‌اي” از دروازه‌بان نفت خواستند كه ديگر به اين كارها ادامه ندهد اما پس از اينكه ديدند دروازه‌بان نفت همچنان به پشتك واروها و پروانه‌هاي خود ادامه مي‌دهد، خطاب به او گفتند “آرفي يادت نره”‌ كه اين شعار پرسپوليسي‌ها يادآور اتفاقات بازي پرسپوليس و استيل آذين در فصل گذشته بود كه مكاني در آن بازي به عنوان دروازه‌بان استيل آذين باز هم چنين حركاتي را انجام داده بود و پس از آنكه اشپيتيم آرفي مهاجم پرسپوليس گل پيروزي‌بخش تيمش را به ثمر رساند، حركات سوشا مكاني را تقليد كرده بود.

هواداران پرسپوليس كه از نتايج ضعيف اين تيم در فصل جاري ناراحت بودند از دقيقه 60 بطور يكپارچه شروع به شعار دادن عليه بازيكنان و كادر فني كردند و عليه حميد استيلي و بازيكنان پرسپوليس شعار مي‌دادند. شعار هواداران پرسپوليس به بازيكنان اين بود كه “بي‌غيرت‌ها حيا كنيد، پرسپوليس رو رها كنيد”. پس از اين شعارها، پرسپوليسي‌ها شروع به تشويق علي دايي و حسين فركي كردند. البته علي كريمي هم در مقاطعي تشويق مي‌شد اما آن‌ها بازيكنان و سرمربي تيم‌شان را به هيچ عنوان مورد حمايت قرار ندادند.

طرفداران پرسپوليس ، بازيكنان را بي تعصب خوانده و با سردادن شعار ‘ استيلي خداحافظ’ ، بنوعي خواهان كناره گيري وي شدند.

حتي در دقايق پاياني ، اكثر هواداران قرمز به تشويق بازيكنان تيم نفت پرداختندتا بدين وسيله ، اعتراض خود را به گوش سرخ پوشان برسانند.

در پايان اين مسابقه ، يكي از هوادران خشمگين پرسپوليس بسوي حميد استيلي سرمربي اين تيم بطري آب پرتاب كرد .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)