حاشیه های شاهین – پرسپولیس / 3

مرجع خبری پرسپولیس : نوع جدیدی از پرتاب اشیاء به داخل زمین فوتبال در بوشهر ارائه شد و پس از پرتاب سنگ و بطری آب،حالا نوبت گوشی موبایل است.

 

در دقیقه 66 بازی پرسپولیس و شاهین درست لحظاتی قبل از گل سرخپوشان یکی از تماشاگران منتسب به تیم شاهین به سمت غلامرضایی رضایی که آمده بود تا ضربه کرنر را بزند یک گوشی تلفن همراه پرتاب کرد!

این اتفاقات نادر که تنها در فوتبال ما می افتد در شرایطی بود که گوشی با فاصله کمی از بغل سر رضایی رد شد و داخل چمن افتاد.

گوشی هوادار بوشهری توسط بهرام مهرپیما ناظر بازی ضبط شد! احتمالا از بازی های آینده نیروهای انتظامی مانع ورود گوشی ها تلفن همراه به داخل ورزشگاه ها خواهند شد.

 

 

 

هواداران بوشهری در دیدار تیم شاهین مقابل پرسپولیس اقدام به فحاشی علیه دروازه بان پرسپولیس کردند.

 

طرفداران شاهین بوشهر در آغاز حضور بازیکنان پرسپولیس در زمین چمن شهید بهشتی شروع به شعار علیه علیرضا حقیقی کردند و با الفاظ تند دروازه‌بان پرسپولیس را مورد خطاب قرار دادند. با بالا گرفتن این شعارها حقیقی در حرکتی مشابه با آنچه که مجتبی کرمانی مقدم مهاجم پرسپولیس دو دهه پیش انجام داده بود شعارهای هواداران را تلافی کرد تا جو دوباره علیه وی اوج بگیرد.

با افزایش شعارهای +18 سال علیرضا مرزبان مربی سابق پرسپولیس وارد عمل شد تا هواداران را ساکت کند که این اقدام او به صورت لحظه‌ای گره گشا بود.

اما بعد از ترک زمین از طرف پرسپولیسی‌ها و ورود مجدد آنها برای شروع بازی دوباره مهمترین شعاری که شنیده می‌شد همین بود، فحاشی به علیرضا حقیقی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)