پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس هنوز هم به دنبال جذب میشل اومانیا مدافع تیم ملی کاستاریکا است.

میشل اومانیا كه پیش از آغاز جام جهانی با پیشنهاد 250 هزار دلاری پرسپولیس مواجه شده بود، پس از درخشش تیم ملی كشورش در جام جهانی قیمت خود را بالا برده و از تیم‌های بهتری هم پیشنهاد دارد. او بعد از جام جهانی به پرسپولیسی‌ها گفته بود كه به جای 250 هزار دلار، یك میلیون دلار می‌خواهد اما پرسپولیس هم چنین پولی نداشت كه به این بازیكن بدهد. با این حال زمانی كه اومانیا متوجه شد پرسپولیس توان پرداخت این پول را ندارد، قیمت خود را تا حدود 500 هزار دلار پایین آورد، اما از طرفی پرسپولیس را هم در آب نمك خواباند تا در صورتی كه بدون تیم ماند به این تیم بیاید.

شخصی كه كارهای حضور اومانیا در لیگ برتر ایران را پیگیری می‌كند یكی از مدیر برنامه‌های معروف فوتبال ایران است كه برای این بازیكن با باشگاه‌های تراكتورسازی و فولاد هم مذاكره كرده بود. اما اومانیا مدتی پیشنهاد این باشگاه‌ها را بی پاسخ گذاشت تا آن‌ها از این خرید منصرف شوند. حالا فقط پرسپولیس در انتظار پاسخ این بازیكن است؛ آن هم به خاطر بی دفاع وسط بودن این تیم. پرسپولیسی‌ها كه جلال حسینی مدافع وسط كلیدی خود را از دست داده اند نتوانسته‌اند كسی را جانشین او كنند و به همین دلیل نگران آینده هستند.
از طرفی میشل اومانیا هم از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشته كه در حال بررسی این پیشنهاد است. چند تیم عربی هم به او پیشنهادهایی داده‌اند و او به فكر پاسخ دادن به بهترین گزینه است و به همین دلیل برای پرسپولیسی‌ها امروز و فردا می‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)