پرسپولیس نیوز :  در 5 هفته سپری شده از لیگ سیزدهم تیم های پرسپولیس و استقلال رکوردار کسب امتیاز در بازی های خانگی و خارج از خانه هستند.

تیم پرسپولیس در 3 بازی خانگی این فصل مقابل تراکتورسازی، مس و ملوان موفق به کسب 9 امتیاز کامل شده و در جدول بازی های خانگی در صدر قرار دارد. پرسپولیسی ها تنها تیمی هستند که هنوز در خانه دروازه شان باز نشده است. پس از سرخپوشان پایتخت، فولاد با 6 امتیاز دومین تیم برتر در بازی های خانگی بوده است.

اما در بازی های خارج از خانه نیز تیم استقلال با کسب 9 امتیاز از 3 بازی رکوردار هستند. آنها در خارج از خانه مقابل گسترش فولاد، فجرسپاسی و داماش پیروز شده اند که البته هر سه تیم جز تیم های متوسط و نیمه دوم جدول طبقه بندی می شوند و مسابقات آنها با حرف و حدیث های داوری کمی هم همراه نبوده است. استقلالی ها البته در هر 3 بازی با گل خورده زمین را ترک کرده اند. پس از استقلال، تیم نفت تهران با 7 امتیاز دومین تیم برتر در بازی های خارج از خانه بوده است.

 

حمایت تماشاگران از پرسپولیس در خانه چیزی است که هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از آن برخوردار نبوده است چرا که پرسپولیس تا امروز پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)