بازیکنان تیم پرسپولیس قصد دارند در روز جمعه قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر را قطعی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس که در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد، در صورت کسب برد مقابل تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار جمعه شب، موفق می شود که چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را کسب کند. افتخاری که پرسپولیسی ها به دنبالش هستند تا هرجور که شده همین هفته اتفاق بیفتد.

در همین خصوص وحید امیری بال چپ تیم فوتبال پرسپولیس می گوید:« برای بازی هفته بیست و ششم، با یکدیگر هم‌قسم شده‌ایم تا با کسب یک برد دیگر، دل هواداران را شاد کنیم. طرفداران پرسپولیس در همین شرایط هم به خوبی از ما حمایت کردند و توانستیم با وجود حمایت آنها، بهترین شرایط ممکن را داشته باشیم و چند پیروزی خوب به دست بیاوریم. حالا هم‌قسم شده‌ایم تا با کسب پیروزی در مسجد سلیمان، قهرمانی را قطعی کنیم. با روحیه‌ای که از بازیکنان می‌شناسم، قهرمانی دور از دسترس نیست.»

البته در صورتی که امشب فولاد، تراکتور و استقلال برنده نشوند قهرمانی پرسپولیس همین امشب قطعی می شود.

بردیم، چون از یکدیگر حمایت کردیم
وحید در ادامه گفت: «خدا را شکر که بازی را بردیم و سه امتیاز دیگر کسب کردیم. پیروزی در این دیدار برای همه ما اهمیت فوق العاده‌ای داشت و توانستیم با کمک یکدیگر، به برد برسیم. ما در این بازی بردیم، چون در زمین از همدیگر حمایت کردیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. هم گل زدیم و هم دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. این‌ها نشان می‌دهد در تیم‌مان اتحاد فوق العاده‌ای وجود دارد.»

نزدیک بود دوباره مصدوم شوم
این بازیکن در مورد صحنه برخورد در دقیقه ۶۰ با یکی از بازیکنان فولاد گفت: «واقعاً لحظه سختی برای من بود. تازه بعد از مدت‌ها به ترکیب تیم برگشته بودم و انگیزه زیادی داشتم تا خودم را ثابت کنم، اما مدافع فولاد خطای سختی روی من انجام داد که نزدیک بود دوباره مصدوم شوم، اما خدا خواست که این اتفاق رخ ندهد. ممکن بود با این مصدومیت، شرایط برایم سخت شود ولی باید خدا را شکر کنم که در زمین ماندم تا تیمم آسیب نبیند.»

از مصدومیت دور شدم
از امیری در مورد مصدومیتش هم پرسیدیم که اضافه کرد: «تمام این مصدومیت‌ها را سپری کردم و کاملاً آماده همراهی تیمم هستم. ما ۵ بازی دیگر در لیگ داریم که باید در همه آن‌ها به برد برسیم و رکورد‌های بهتری از خودمان بر جای بگذاریم. از این‌رو، من هم به شرایط بازی رسیده‌ام تا در کنار بازیکنان باشم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)