پرسپولیس نیوز : روز آینده پرسپولیس در ورزشگاهی جدید به مصاف تیم فوتبال راه آهن می رود که واقع در یکی از شهرستان های غرب استان تهران است.

راه آهن که تاکنون در سه نقطه مختلف تهران، شهرری و شهرقدس در لیگ برتر میزبان بوده برای اولین بار است که از یک تیم پرطرفدار در شهرقدس میزبانی خواهد کرد.

ورزشگاه جدیدالتاسیس محل بازی شهدای شهرقدس است که با ظرفیت 25 هزار نفر خردادماه سال 94 افتتاح شد و گزارش مفصلی از امکانات آن هم در برنامه نود پخش شد.

شهرقدس از جمله شهرستان هایی است که پرسپولیسی های زیادی دارد و نسبت هواداران سرخپوش در آن از مناطق دیگر بیشتر است اما بدون شک هواداران ساکن تهران نیز از این بازی چشم پوشی نخواهند کرد و برای تماشای بازی راهی شهرقدس خواهند شد.

 

 شهردار شهر قدس در مورد اینکه چه کاری انجام داده‌اید تا هواداران با سهولت بیشتری بتوانند به استادیوم بیایند گفته: با وزارت راه هماهنگی‌هایی انجام داده‌ایم تا در اتوبان ساوه و اتوبان آزادگان تابلوهایی به سمت شهر قدس زده شود. قرار است از سمت کرج، شهریار و اتوبان همت تدابیری اندیشیده شود تا تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه شهر قدس را دارند بدون هیچ دغدغه‌ای به استادیوم برسند. در همین رابطه تابلوهای راهنمایی در مسیر درج خواهد شد تا هواداران بدون اینکه از کسی سؤال کنند بتوانند به استادیوم برسند.

کولیوند اضافه کرده: در پارکینگ ورزشگاه ظرفیت پذیرایی از 5 هزار اتومبیل را داریم تا هواداران با سهولت به استادیوم وارد شوند. از طرف دیگر اتوبوسرانی آماده است تا از کرج، شهریار و تهران هواداران را به استادیوم بیاورد.

 

نشانی ورزشگاه شهرقدس برای اطلاع علاقه مندان به این شرح است: تهران ، کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح(جاده قدیم تهران – کرج) ، شهرقدس، بلوار شهید کلهر، ابتدای خيابان ۳۰ متری شهدا، تلفن: ۴۶۸۱۲۶۰۰

گفتنی است از طریق اتوبان های تهران – کرج و جاده مخصوص نیز امکان دسترسی به شهرقدس وجود دارد.

بازی تیم های راه آهن و پرسپولیس از ساعت 14:30 فردا جمعه 27 آذر آغاز خواهد شد ودرهای ورزشگاه از ساعت 10 صبح به روی هواداران باز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)