مرجع خبری پرسپولیس : روز پنج‌شنبه گزارشي در ایران ورزشی کار شد که از حضور يك بازيكن محروم فجر سپاسي مقابل سرخپوشان خبر می داد.

عليرضا جليلي يك روز قبل از بازي پرسپوليس – فجر با سه جلسه محروميت از سوي كميته انضباطي به جهت درگيري با سيفي، بازيكن مس كرمان، روبرو مي‌شود اما جليلي در رويارويي فجر با پرسپوليس در زمين حاضر مي‌شود و تا ثانيه‌هاي پاياني بازي در زمين بوده است.

اين مساله در حالي رخ مي‌دهد كه پرسپوليسي‌ها براي بازي با شهرداري تبريز در هفته‌هاي گذشته نيز به حضور بازيكن سه اخطاره اين تيم معترض بودند ولي اين موضوع با بي‌توجهي مسوولان فدراسيون خاتمه پيدا كرد.

احمد حسن‌زاده در واكنش به این موضوع در اين باره اينطور توضيح مي‌دهد: اين موضوع مساله خاصي نبود و در حكم صادره اشتباه تايپي به‌وجود آمده بود و ما‌ آن را اصلاح كرديم، مساله كاملا حل شده و تيم‌ها هم اعتراضي ندارند.

اين صحبت‌هاي رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در حالي انجام مي‌شود كه اين روزها شاهد اتفاقات عجيبي در فدراسيون هستيم. سعيد دقيقي يك روز قبل از بازي خودش اعلام مي‌كند كه سه اخطاره است و بازي با پرسپوليس را از دست داده اما روز بازي در زمين حاضر مي‌شود و بعد هم فدراسيون اعلام مي‌كند كه او محروم نبوده است.

جليلي يك روز قبل از بازي پرسپوليس در سايت رسمي فدراسيون با درج خبر پنج خطي، سه جلسه محروم اعلام مي‌شود و يك روز بعد از بازي، رييس كميته انضباطي حرف از اشتباه تايپي به ميان مي‌كشد.

مشخص نيست در فدراسيون فوتبال چه خبر است و چه سرنوشتي در انتظار فوتبال است! سال گذشته تيم اميد و سپاهان بر اثر همين اشتباهات و بي‌توجهي‌ها از راهيابي به مراحل پاياني مسابقات بازماندند و امسال نيز ليگ قهرمانان آسيا در حالي شروع مي‌شود كه فدراسيون فوتبال ما هنوز درگير اين اشتباهات فاحش است و شايد هم اين اشتباهات راهي براي توجيه مسائل ديگر باشد.

به اعتقاد ما همه مخاطبان فوتبال از پشت پرده اين اشتباهات و به اصطلاح آقاي حسن‌زاده (اشتباهات تايپي) آگاه هستند و درك درستي از اين محروم كردن‌ها و بخشش‌ها دارند اما تا كي بايد شاهد چنين معضلاتي در فوتبالي باشيم كه ادعاي حرفه‌اي شدن دارد و البته در اين بين تاكيد بیجای سازمان ليگ و فدراسيون بر اين موضوع شهره خاص و عام است.

ظاهرا برعكس صحبت‌هاي حسن‌زاده رييس كميته انضباطي، مساله جليلي براي باشگاه پرسپوليس حل نشده و مسوولان اين باشگاه پيگير اين مساله هستند و به اين راحتي‌ها از كنار آن نخواهند گذشت و عنوان كردن چنين بهانه‌هايي هم براي آنها قابل قبول نخواهد بود!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)