مرجع خبری پرسپولیس : ماجرای ابراز تمایل میثاق معمارزاده برای بازگشت به پرسپولیس و البته شکایت او از این باشگاه که تا آستانه تعلیق پرسپولیس پیش رفته این روزها روی خروجی بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در پی شکایت میثاق معمارزاده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دریافت طلب 100 میلیونی بابت هزینه عمل جراحی رباط صلیبی دروازه بان سابق پرسپولیس در آلمان، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ادعای این بازیکن را قبول ندارد.

 

میثاق معمارزاده اعتقاد دارد داریوش مصطفوی مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به او تضمین داده همه هزینه های درمان این بازیکن در آلمان از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود و مدارک آن را هم به کمیته انضباطی ارائه کرده است.

باشگاه پرسپولیس اما ادعای معمارزاده را نمی پذیرد. پرسپولیسی ها می گویند در صورتی که امکان درمان مصدومیت میثاق در ایران وجود داشته دلیلی ندارد هزینه جراحی این بازیکن در آلمان از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود.

 

این در حالیست که دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس طی ماه های گذشته بارها از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس خبر داده است. مسئولان باشگاه معتقدند ادعای معمارزاده مبنی بر علاقه قلبی اش به پرسپولیس با طرح شکایت این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همخوانی ندارد.

 

آنطور که شنیدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی اعلام کرده اند طبق اساسنامه باشگاه داریوش مصطفوی حق تقبل هزینه های درمانی میثاق در آلمان را نداشته و فراتر از اختیارات قانونی خود عمل کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)