سه شنبه 27 اسفند:(23:00)

به دلیل تغییر سرور اخبار دو روز گذشته مجددا ارائه می شوند.

مرجع خبري پرسپوليس: دیدار تیم های فوتبال الشباب عربستان و پرسپولیس ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.  مروری داریم بر موقعیت های حساس این مسابقه در دو نیمه.
در دقیقه 20 نیمه ی اول ضربه ی روپای محکم کریم باقری از روی نقطه پنالتی به وسط دروازه روانه شد که توسط دروازه بان الشباب جمع شد.
در دقیقه 37 روی اشتباه مدافعان الشباب توپ به علی کریمی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما مدافعان الشباب اشتباه خود را جبران کرده و قبل از رسیدن ضربه بقل پای کریمی به دروازه توپ را دفع کردند.
دو دقیقه پس از آن نیز روی کرنر خطرناک کریمی ضربه ی سر خطرناک بازیکنان پرسپولیس از روی خط دروازه توسط مدافع و دروازه بان الشباب دفع شد.
در دقیقه 42 مسابقه نیز شوت سرکش کریم باقری از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه ی اول با همان نتیجه ی بدون گل پایان یابد.
نیمه ی دوم با حملات الشباب آغاز شد و در دقیقه 55 روی یک نفوذ خطرناک از راست سانتر رو به بیرون بازیکن الشباب روی دروازه ارسال شد که ضربه ی سر شیرجه ای خطرناک نوری از کنار دروازه به کرنر رفت.

بازیکنان الشباب که از پاس های عمقی به نتیجه نرسیدند رو به شوت های از راه دور آوردند که در دقیقه 70 ضربه ی مارسلو بازیکن برزیلی این تیم از روی دروازه به بیرون رفت.

 

قضاوت این دیدار برعهده يونگ ميونگ چوى از کره جنوبی بود که به نیکبخت واحدی و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
 

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با این ترکیب به میدان رفت: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، رحمان رضایی، مجتبی شیری، علیرضا محمد، پژمان نوری، مازیار زارع، کریم باقری، علی کریمی(80-ابراهیم تور0)، هادی نوروزی(65-علی عسگر) و علیرضا واحدی نیکبخت(محمد منصوری90).

ذخیره های پرسپولیس: واعظی. خلیلی.باقری ها. منضوری. توره. علی عسگر. بادامکی

ترکیب تیم الشباب: ولید عبدالله. صالح علیم صادق. ریکاردو دسوزا. مارسلو رامیرو کاماچو. ابرهیم عاطف. عبدالملک الخیبری. حسن موات لاته. عبدالله جمعان. نصیر علی الشمرانی. فیصل ناصر بن سلطان.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)