پرسپولیس نیوز : مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره جام ستاره‌ها بین تیم‌های موسیقی، پاراگ، پرسپولیس و پدر خوب ساعت 22 امشب در مجموعه ورزشی سبز ولنجک برگزار خواهد شد.

 پس از برگزاری مرحله مقدماتی و رقابت 8 تیم حاضر در این دوره جام ستاره‌ها، تیم‌های هنرمندان ستاره، پیشکسوتان استقلال، منتخبین 98 فرانسه و رینوزیت نتوانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند و 4 تیم راه یافته امشب برای تعیین حضور در فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طبق اعلام ستاد برگزاری پنجمین دوره جام ستاره‌ها 31 تیر ساعت 22 تیم‌های موسیقی و پدر خوب به رقابت پرداخته و ساعت 23 پیشکسوتان پرسپولیس با پاراگ که عادل فردوسی‌پور در آن بازی می‌کند، مسابقه خواهد داد.

فینال و رده بندی جام ستاره‌ها نیز شنبه 4 مرداد از ساعت 22 تا 24 برگزار خواهد شد و در پایان، مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و جوایز تیم قهرمان، کاپ تیم اخلاق و انتخاب آقای گل این دوره راس ساعت 24 در مجموعه سبز ولنجک با مراسم ویژه برگزار می‌شود.

همانند سال‌های گذشته قرعه کشی بین تماشاچیان مرحله نیمه نهایی و فینال هر شب با جوایز برگزار می‌شود و همچنان مسابقه پیامکی 8010 ایرانسل با جوایز 10 میلیون ریالی روزانه و یک دستگاه خودرو رنو فلوئنس در حال برگزاری است.

عواید درآمد فروش بلیت شب پایانی پنجمین دوره جام ستاره ها که به صورت همت عالی است تماما" صرف امور خیریه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)