خبرگزاری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس پس از جذب رضا حقیقی با یک بازیکن دیگر به توافق رسیده است و این بازیکن با امضای قرارداد از نیم فصل دوم در این تیم بازی می‌کند.

مشکلات پرسپولیس در خط هافبک باعث شد تا مسئولان این باشگاه پیش از تعطیلات نیم فصل رایزنی‌های خود را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کنند و حتی دو بازیکن سرشناس خارجی یعنی "استفان آپیا" و "دیوید کارنی" را به تهران بیاورند. مذاکرات پرسپولیس ابتدا با رضا حقیقی هافبک فجر سپاسی به ثمر رساند و این بازیکن دو هفته پیش و با امضای قراردادی رسما به جمع سرخپوشان اضافه شد.

با توجه به اینکه مشکلات پرسپولیس با جذب یک بازیکن برطرف نمی‌شود و از طرف دیگر هشت بازیکن این تیم هم در لیست مازاد قرار گرفته‌اند، مذاکره با چند بازیکن دیگر در دستور کار قرار گرفته بود تا اینکه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن دیگر در خط هافبک به توافق نهایی رسید. البته هنوز قراردادی بین این بازیکن و باشگاه امضا نشده است و قرار است نام این بازیکن بعد از امضای قرارداد رسانه‌ای شود.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با تایید این مطلب گفت: علاوه بر حقیقی و بازیکنی که با او به توافق رسیده‌ایم، قصد داریم دو هافبک دیگر هم جذب کنیم که مد نظر مانوئل ژوزه هستند. ما در خط هافبک مشکل داریم و باید خلا تیم را در این قسمت برطرف کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)