مرجع خبری پرسپولیس : يك روز بهروز رهبري فرد در خصوص علي كريمي مدعي شد كه اگر لازم باشد او داخل زمين تو گوش بازيكن خودي هم بزند تا تيم نتيجه بگيرد، بايد اين كار را بكند چون يك پرسپوليسي واقعي است و نسبت به تيمش تعصب بالايي دارد.

 

در بازي با صباي قم هم شاهد چهره جديدي از كاپيتان پرسپوليس بوديم. اول اينكه وقتي اسكوربورد دقيقه 70 را نشان داد او از استيلي خواست كه تعويضش كند و زماني كه تابلوي داور چهارم بالا رفت و عدد 8 روشن شد او بيرون آمد و از محمود خوردبين تا بقيه نيمكت‌نشينان شروع به دست دادن كرد.

اما اين تازه اول كار بود. كريمي روي نيمكت چنان حرص مي‌خورد كه انگار تيمش از صبا عقب است. جالب اينكه جواد كاظميان در فاصله 15-10 سانتيمتري او چنان اخم كرده بود كه انگار 5 تا پنالتي را به اوت زده.

 

هواداران پرسپوليس اميدوارند بقيه بازيكنان هم مثل او نسبت به تيمشان تعصب داشته باشند. دقيقه 89 وقتي غلامرضا رضايي گل دوم را زد او اولين كسي بود كه از روي نيمكت خودش را به حلقه شادي بازيكنان اضافه كرد. تعصب او به معناي واقعي مثال‌زدني است. سوت پايان بازي هم كه به صدا درآمد حميد استيلي او را در آغوش گرفت تا شادي‌شان را با هم تقسيم كنند. اما هنوز سكانس آخر او باقيمانده بود. بازيكنان پرسپوليس كه قصد خروج از زمين را داشتند با اشاره‌اش به داخل زمين برگشتند تا به احترام هواداران دور افتخار زده و به ابراز احساسات آنها پاسخ دهند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)