پرسپولیس نیوز : محمود ابراهیم‌زاده یکی از کارشناسان توانمند فوتبال ایران در ایتالیا در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

رویانیان در سفرهای خود به ایتالیا متوجه شد که یک ایرانی در چند وقت گذشته نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم‌های پایه برخی از تیم‌های ایتالیایی و حتی تیم‌های آمریکایی داشته به همین دلیل وی تصمیم گرفت تا از کارشناسی و توانمندی‌های او استفاده کند.

این فرد که محمود ابراهیم‌زاده نام دارد در چند وقت گذشته بارها با تماس تلفنی رویانیان مواجه شده و برای کمک به پرسپولیس دعوت شده است. حتی رویانیان به او اعلام کرد که منتظر حضورش در ایران است.

ابراهیم زاده حدود 14 سال در تیم‌های پایه میلان حضور داشته و مدارس‌های فوتبال زیادی را ساماندهی کرده و قرار است به زودی تکلیف او با پرسپولیسی‌ها برای کمک به تیم‌های پایه مشخص شود.

همچنین مسئولان آث‌میلان ایتالیا پس از ارسال سه نامه به پرسپولیس در خصوص دعوت ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا از رویانیان برای تاسیس آکادمی مشترک و حضور پیشکسوتان میلان در ایران با اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، قرار شده تا سرخ‌پوشان نامه‌ای را در هفته آینده به ایتالیا ارسال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)