مرجع خبری پرسپولیس : هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در فصل نقل و انتقالات یارگیری خوبی داشته و نقاط ضعف تیم برطرف شده است.

امیرحسین فشنگچی  با ابراز خوشحالی از حضور در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی دارد. تمرینات را به موقع آغاز کرده ایم و با انجام تمرینات منظم بدنسازی مهیای انجام تمرینات تاکتیکی می شویم.

وی در که در تمرینات چند روز گذشته تیم پرسپولیس حضور نداشته است، گفت: به علت جراحی کوچکی که کف پایم انجام داده بودم، طی چند روز گذشته با دیگر بازیکنان ندویدم اما کار با وزنه را انجام دادم. از امروز چهارشنبه می توانم کنار تیم تمرین کنم. آقای مولایی بدنساز تیم برای من تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که با انجام آن در اردوی آلمان به دیگر بازیکنان می رسم.

 

 

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: آنطور که می گویند پرسپولیس تیم پرحاشیه‌ای نیست. اینجا همه در آرامش تمرین می کنند و مشکل خاصی به چشم نمی خورد. در تیم ما رقابت و رفاقت وجود دارد و حاشیه‌ای نمی بینم.

 

 

فشنگچی خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات یارگیری خوبی داشته است. به جای گرفتن بازیکنان زیاد سعی شده نقاط ضعف تیم برطرف شود. با این شرایط می شود به آینده تیم امیدوار بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: سعی می کنم برای تیم پرسپولیس بهتر از تیم صبا بازی کنم. اینجا کار سخت‌تر است اما سعی می کنم با عملکرد خوب دل هواداران را شاد کنم.

امیرحسین فشنگچی یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به عضویت تیم پرسپولیس در آمد. او فصل گذشته را در تیم فوتبال صبای قم پشت سرگذاشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)