مرجع خبري پرسپوليس: در حالی که کمتر از 24 روز دیگر تا آغاز نهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس در آستانه تغییرات جدیدی قرار دارد که به نظر می رسد جدایی عباس انصاریفرد و بازگشت حبیب کاشانی از مهمترین اتفاقات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس را باید باشگاهی عجیب در فوتبال ایران خواند که هیچگاه ثبات مدیریتی قابل اعتمادی نداشته و در روزهایی که قهرمان هم می شود به خاطر برخی تصمیمات غیرکارشناسانه مدیرعاملش تغییر می کند تا بازهم اوضاع این تیم بحرانی شود.

این اتفاق در لیگ هشتم هم رخ داد و این تیم با دو مدیرعامل و سه سرمربی لیگ را به پایان برد. سرگیجه های پرسپولیس برای لیگ نهم هم ادامه دارد و در شرایطی که کمتر از 25 روز دیگر تا شروع لیگ باقی مانده است این تیم هنوز سرمربی ندارد.

در این مورد گفته می شود که سازمان تربیت بدنی و در راس آن محمدعلی آبادی طی روزهای گذشته جلساتی را برای سروسامان دادن به اوضاع باشگاه پرسپولیس برگزار کرده است که یکی از آنها با حبیب کاشانی بوده است.

کاشانی که چندی قبل رسما به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شده بود، پس از آنکه حکم مدیرعاملی اش از سوی سازمان تربیت بدنی اعلام شد و چند دقیقه بعد پس گرفته شد، در نشست با علی آبادی پیشنهاد مجدد مدیرعاملی را دریافت کرده است.

هرچند کاشانی دادن پاسخ نهایی را به نشست و مشورت با برخی نزدیکانش موکول کرده است اما گفته می شود او بزودی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی خواهد شد.

در این شرایط به نظر می رسد زمینه برای بازگشت علی سعیدلو و حسین هدایتی هم به هیئت مدیره پرسپولیس فراهم شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)