درخشش باقری در روز ناکامی آرفی

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شد با 3 گل تیم فجر مقاومت سپاه را از پیش رو بردارد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله کمتر از 4 روز مانده تا دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز (دوشنبه) در دیداری دوستانه با 3 گل مقابل تیم فجرمقاومت سپاه به برتری رسید.

در این دیدار که در 3 تایم 30 دقیقه‌ای برگزار شد، برای تیم فوتبال پرسپولیس کریم باقری (30 – پنالتی)، علی اکبر صغیری (40) و محمد پروین (80) گلزنی کردند.

برای تماشای دیدار دوستانه امروز پرسپولیس همایون بهزادی و محمدرضا زادمهر، از اعضای کمیته فنی باشگاه به ورزشگاه خیریه عمل آمده بودند.

کریم باقری یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار دوستانه امروز بود. او بارها اقدام به شوتزنی به سمت دروازه تیم مقاومت کرد و 3 بار تیر دروازه این تیم را به لرزه درآورد.

“وسلی برازیلیا”، مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به علت آسیب دیدگی در دیدار دوستانه برابر مقاومت به میدان نرفت. او بصورت اختصاصی تمرین کرد تا هرچه زودتر آماده بازگشت به میدان شود.

“اشپیتیم آرفی”، مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس از ناآماده ترین بازیکنان این تیم در دیدار با مقاومت بود. او از نظر روحی آماده این بازی نبود حتی در جریان بازی با علی اکبر صغیری، هم تیمی‌اش در تیم پرسپولیس هم درگیر شد. بی توجه‌ای صغیری به آرفی و پاس ندادن به او عامل درگیری لفظی این دو بازیکن پرسپولیس بود.

بیش از 600 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای تماشای دیدار امروز این تیم به ورزشگاه خیریه عمل آمده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)