پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز مجبور شدند که در طبقات هتل تمرین کنند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشتند امروز صبح در محوطه هتل تمرین کنند اما مسئولان هتل به آنها اجازه چنین کاری را ندادند و بازیکنان مجبور شدند که در طبقات هتل تمرین روز مسابقه را انجام بدهند.

این اتفاق در حالی رخ داده که هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس کنار تیم نیستند و از نژادفلاح تا سایر مسئولان برای زیارت به مکه و مدینه رفته‌اند و برانکو سرمربی تیم هم از این وضعیت ناراضی است.

 

 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای دیدار سه شنبه شب برابر الهلال آماده می کنند ظهر امروز قصد داشتند تمرین عرق گیری خود را در سالن انجام دهند اما از آنجایی که باید ۱۵۰۰ ریال بابت استفاده از سالن پرداخت می کردند و این پول را نداشتند، در راهروهای هتل تمرین کردند! این تمرین در شرایطی برگزار شد که مسافران هتل هم در راهروها تردد داشتند.

تمام این اتفاقات در حالی رخ داد که محمدحسین نژادفلاح، قائم‌مقام باشگاه پر‌سپولیس به همراه لیدرها و همراهان تیم به مکه سفر کرده و تنخواه در اختیار اعضای تیم قرار نداده است!

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 22 و 35 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف تیم الهلال خواهد رفت. بازی رفت را پرسپولیس با یک گل برده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)