سه شنبه 25 فروردین(12:06) 

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس که در سه جام معتبر آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور دارد، می بایست دیدارهای فشرده‌ای را برگزار کند.

برنامه بازیهای پرسپولیس بشرح ذیل می باشد:

* پرسپولیس پنجشنبه بیست و هفتم فروردین ماه از هفته سی و سوم لیگ برتر در اهواز میهمان استقلال این شهر می باشد. این دیدار در ساعت 17:15 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

* نماینده قرمزپوش ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه اول اردیبهشت ماه در دوحه قطر میهمان الغرفه می باشد. این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی الغرافه برگزار خواهد شد.

* پرسپولیس آخرین دیدار از سری مسابقات هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی در مقابل تیم راه آهن از ساعت 17:15 برگزار می کند. این بازی روز یکشنبه ششم اردیبهشت انجام می شود.

* سرخپوشان در مرحله یک هشتم رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور…

روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان سپاهان اصفهان می باشند. این مسابقه در ساعت 16:30 برگزار می شود.

* تیم پرسپولیس روز چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در امارات میهمان تیم الشارجه بوده و دیدار برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند.

* پرسپولیس نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در آخرین دیدار از مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الشباب عربستان می رود. این بازی روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه برگزار می شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)