پرسپولیس نیوز : کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی سرخپوشان تا پایان اردوی اردبیل و سرعین را مشخص کرد و طبق این برنامه فردا دو جلسه تمرینی برگزار می‌شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه تنظیم شده، فردا چهارمین و پنجمین جلسه تمرینی خود در اردوی اردبیل و سرعین را برگزار خواهد کرد. تمرینات فردا میدانی و در زمین فوتبال نیر انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بنابر اعلام دست‌اندرکاران تیم، اردوی پرسپولیس که از روز گذشته آغاز شده، پنجشنبه هفته آینده پنجم تیر ماه به پایان می‌رسد.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه عازم اردبیل شده و روزانه دو جلسه تمرین را در دستور کار خود قرار داده است، از همین رو طبق هماهنگی‌های ایجاد شده از فردا صبح دیگر نیازی نیست تا سرخپوشان 20 کیلومتر راه را برای زدن وزنه بروند، چون مسئولان هتل سالن بدنسازی را مهیا کرده‌اند تا از فردا در همان هتل پذیرای قرمزپوشان باشند، فقط پرسپولیسی‌ها بعدازظهرها باید تمرین خود را در ورزشگاه شهید طوابی‌نیر برگزار کنند.

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه 24 تیرماه دومین تست بدنی و جسمانی از بازیکنان پرسپولیس گرفته خواهد شد. این در شرایطی است که قرمزپوشان اولین تست خود را هفته گذشته با شروع تمرینات در آکادمی ملی المپیک داده بودند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)