مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بر پايي اردوي تداركاتي در امارات با تيم هاي الزمالك، النصر دبي و العين بازي تداركاتي برگزار خواهد كرد.
 
به گزارش مرجع خبری به نقل از گل، تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به وقفه در رقابت هاي ليگ برتر به خاطر بازي هاي تداركاتي تيم ملي مقابل بحرين و ازبكستان دهم شهريور ماه و بعد از بازي با صباي قم عازم امارات مي شود و در سفر 4 روزهي در يك تورنمنت چهار جانبه شركت خواهد كرد. پرسپوليس در اين تورنمنت دو بازي تداركاتي برگزار مي كند.

 اين تورنمنت با حضور چهار تيم پرسپوليس، الاهلي و النصر دبي و الزمالك مصر برگزار خواهد شد. البته هنوز معلوم نيست پرسپوليس در اولين بازي اين تورنمنت به مصاف چه تيمي خواهد رفت اما سرخ پوشان به طور قطع بعد از بازي اول در فينال يا رده بندي به مصاف حريفان خواهند رفت. از طرفي ديگر باشگاه پرسپوليس با رايزني هاي خود توانسته است مقدمات برگزاري يك بازي دوستانه با تيم العين امارات را هم فراهم سازد.

در واقع پرسپوليس در اين اردو 4 روزه سه بازي تداركاتي برگزار خواهد كرد تا كرانچار بتواند به اهدافي كه دارد، نزديك شود. زمان سفر احتمالي پرسپوليس به دبي پنجم شهريور اعلام شده است. كرانچار كه در جلسه كميته فني از اين موضوع مطلع شد، ضمن موافقت با انجام سه بازي تداركاتي از مدير عامل باشگاه به خاطر حضور سرخ پوشان در اين تورنمنت تشكر كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)