چهارشنبه 16 اردیبهشت (20:47)

مرجع خبری پرسپولیس :هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس فقط با بالا بردن کاپ قهرمانی جام حذفی آرام می شود و من می خواهم طوری در این دیدارها بازی کنم تا قطبی از انتخاب من راضی باشد.

 
پژمان نوری عنوان کرد: پرسپولیس از انگیزه و روحیه بالایی برای قهرمانی در جام حذفی برخوردار است و می‌خواهیم تمام ناکامی‌ها در لیگ برتر را جبران کنیم. تماشاگران پرسپولیس تنها در شرایطی راضی می‌شوند که ما بتوانیم بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم و فصل بعد هم در این مسابقات حضور داشته باشیم.
وی ادامه داد: پاس همدان تیم خوب و قدرتمندی است که با توجه به عدم موفقیت درلیگ برتر، جام حذفی را بسیار جدی گرفته و این موضوع کار ما را در همدان سخت‌تر از گذشته می‌کند.

نوری خاطرنشان کرد: با توجه به این که دیدار ما مقابل الشارجه لغو شد بازیکنان فرصت خوبی برای استراحت پیدا کردند و این موضوع به ما کمک ویژه ای کرد تا برای دیدار مقابل پاس همدان آماده شویم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: بعد از این که افشین قطبی من را به تیم ملی دعوت کرد احیا شدم و می خواهم ثابت کنم که در این مدت بدون بهانه و توجیه از تیم ملی دور بوده‌ام.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)