پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس همه نفرات خود را برای بازی با نفت می خواهد و به این منظور درباره تداخل بازی دوستانه تیم ملی زیر 22 سال با دیدار پرسپولیس – نفت در چاروب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ مکاتبه خواهد شد.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که امروز دیداری هم با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: در رابطه با این تداخل برنامه دو نکته وجود دارد. اول اینکه روز 13 دی ماه روز بازی های ملی نیست و با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در همین روز بازی رسمی خواهد داشت اجباری برای در اختیار گذاشتن بازیکنان مان نداریم. در وحله بعدی اگر هم این روز به بازی های ملی اختصاص داشت سازمان لیگ باید تاریخ بازی ما را تغییر می داد.

وی ادامه داد: در این ارتباط طی نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دلایل منطقی و مستندات قانونی خود را ارائه خواهیم کرد و تاکید خواهیم داشت که در بازی با نفت خواهان به کارگیری همه نفرات خود هستیم و انتظار داریم پیام صادقیان و محسن مسلمان در اختیار تیم قرار بگیرند.

شیرینی در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس تا امروز همه گونه همکاری را با تیم های ملی انجام داده است و با وجود فشار بالایی که روی تیم ما وجود دارد در مقاطع مختلف که در حال آماده سازی تیم بودیم تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل حضور در تیم ملی در اختیار نداشتیم. با این وجود نهایت همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم های ملی انجام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)