پرسپولیس – پیکان

جمعه 3 مهر – ورزشگاه آزادی تهران

تماشاگر احتمالی : 60 هزار نفر

داور محمود رفیعی

تیم فوتبال پرسپولیس که در دو بازی گذشته خود در ورزشگاه آزادی تن به تساوی داده است برای خروج از وضعیت کنونی و کسب روحیه لازم برای موفقیت در داربی پایتخت به کسب هر سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد. به نظر می رسد کرانچار ترکیب مورد نظر خود را شناخته و با تمام قوا به مصاف صدرنشین لیگ برتر می رود. در سوی مقابل حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس در حالی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد که تاکنون هیچگاه این اتفاق برای او نیفتاده است .

غایبان احتمالی : در تیم فوتبال پرسپولیس کریم باقری ، تیاگو و محمد منصوری به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نخواهند داشت. سعید لطفی مدافع پیکان هم غایب بزرگ این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود .

ترکیب احتمالی پرسپولیس : میثاق معمارزاده | علیرضا محمد – سپهر حیدری – نبی الله باقری ها ( مجتبی شیری ) – جلال اکبری | حسین بادامکی – عادل کلاه کج – مهدی شیری – مجتبی زارعی ( محمد پروین ) – هادی نوروزی | اشپیتیم آرفی

جذابیت ها : رویارویی حمید درخشان با تیم سابقش می تواند از مهمترین جذابیت های این مسابقه باشد. حمید درخشان پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده بود از رویارویی با پرسپولیس احساس خوشایندی ندارد و میان وجدان و احساس گرفتار شده است . با این وجود درخشان برای پیروزی پیکان تلاش خواهد کرد.

تماشاگر ویژه : علی پروین احتمالا این بار هم برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی خواهد رفت تا تماشاگر ویژه این مسابقه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)