مرجع خبری پرسپولیس : روزی که حمید استیلی گفت اولادی و انصاری فرد را می خواهد بعضی ها جبهه گرفتند و گفتند اگر آن ها بیایند و بالاتر از سقف قرارداد پول بگیرند ما نمی مانیم.

 

در واقع آن ها به مسائلی که ربطی به آن ها نداشت ورود پیدا کردند، هرچند طبیعتا هر بازیکنی به مسائل مالی فکر می کند اما یکی مثل علی کریمی که به اعتقاد نگارنده بهترین بازیکن بعد از انقلاب فوتبال ایران است، نه تنها علیه بازیکنان جدید جبهه نمی گیرد بلکه خودش وارد عمل می شود تا زمینه حضور مهرداد اولادی را در پرسپولیس فراهم کند.

این تفاوت علی کریمی است با بقیه فوتبالیست های ایرانی، او نه تنها از نظر فنی بلکه از جمیع جهات «متفاوت» است. بازیکنی که مثل آب خوردن میشائیل بالاک را در آزادی دریبل می کرد و مثل برگ های پاییز آلمان ها را یکی یکی به زمین می ریخت آنقدر خالصانه و عاشقانه به تقویت پرسپولیس و منافع تیمی فکر می کند که هر هواداری را صد برابر عاشق خود کند.

 

 

بازیکنان امروز اگر نصف توانایی های فنی کریمی را هم داشتند جواب سلام کسی را نمی دادند اما جادوگر که سال گذشته در کمال تاسف توسط مشتی بوقچی روی سکوهای آزادی هو شد و ناسزا شنید نشان داد که دلش بیشتر از همه مدعیان برای پرسپولیس می تپد.

 

پرسپولیس یعنی علی کریمی. کریمی خصوصیاتی دارد که هیچ فوتبالیستی در آسیا ندارد، بازیکنی که ناگهان مبلغ قراردادش را به استیل آذین می بخشد و با وجود اینکه اسمش علی کریمی است، آستین ها را بالا می زند تا پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ یازدهم قرار بگیرد. ارزش کار کریمی زمانی معلوم می شود که بدانیم مبلغ قرارداد مهرداد اولادی بیشتر از خود کریمی است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)