الفاظ نامناسب هوادران تراکتور صدای گزارشگر را قطع کرد.

مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل تراکتور با پیروزی آغاز شد

به گزارش مرجع خبری اين ديدارکه  از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر آغاز شده بود با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید .

دو تيم در نيمه اول بازي محتاطانه‌اي ارايه كردند و در نيمه اول فقط كريم باقري يك فرصت عالي گلزني را از دست داد تا بازي در 45 دقيقه اول با تساوي بدون گل خاتمه يابد.


نیمه دوم بازی نیز بسیار کند دنبال شد و پرسپولیس در اکثر زمان بازی توپ و میدان را در دست داشت  که نتوانست از موقعیت های ایجاد شده به خوبی استفاده کند .

شرح گل : در آغاز نیمه دوم( دقیقه 46)  و در پی فرار دیدنی جلال اکبری از سمت چپ و پاس زیبای وی به غلامرضا رضایی ضربه مهارنشدنی وی اولین گل بازی را رقم زد.

 

 

قضاوت این دیدار که برای تماشای آن بالغ بر 40 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند، برعهده مسعود مرادی بود. مرادی در نیمه اول مسابقه به عرفان اولروم از تیم تراکتورسازی تبریز و در نیمه دوم به باقری , غلامرضا رضایی و اکبری از پرسپولیس  کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس : عليرضا حقيقي، عليرضا محمد، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي، جلال اكبري، مازيار زارع، محمد نوري، كريم باقري(تیاگو)، غلامرضا رضايي، حميد علي عسگر، هادي نوروزي(زارعی)
سرمربی : علی دایی

 

تركيب تيم تراكتورسازي تبريز: مهدي ثابتي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، مصطفي اكرامي، محمد ابراهيمي، مجتبي ترشيز، كرار جاسم( از دقيقه 63 مصطفي حقي‌پور)، مهدي كياني، ابوالفضل جليلي، رسول خطيبي( از دقيقه 80 علي عليزاده) و عرفان اولروم( از دقيقه 49 مسعود ابراهيم‌زاده)
سرمربي: فراز كمالوند

درگيري لفظي تماشاگران دو تيم از ابتداي مسابقه آغاز شد و در اواخر مسابقه نيز تماشاگران تبريزي برخي از صندلي‌هاي ورزشگاه را شكستند و آنها را به كنار زمين پرتاب كردند و برخي از آنها را نيز آتش زدند.

تماشاگران تبريزي در ابتداي مسابقه نيز به سمت عكاسان بطري آب پرت مي‌كردند.

استفاده از الفاظ نامناسب از سوي تماشاگران دو تيم تلويزيون را وادار به قطع صداي ورزشگاه آزادي كرد به طوري كه گزارشگر داخل استوديو دقايق زيادي از نيمه دوم را گزارش كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)