باشگاه پرسپولیس یکی از شروط باشگاه بلژیکی کورتریک را قبول ندارد اما این مسئله علت بازی نکردن محمد نادری مدافع این تیم نیست.

به نقل از ایرنا، محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس که با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد دارد، مدتی است برای سرخپوشان بازی نمی‌کند. همین مسئله باعث شد تا حاشیه‌هایی در این خصوص مطرح شود.

نادری که چند بازی گذشته پرسپولیس را به علت کشیدگی کشاله از دست داده بود قرار بود که در بازی با فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به میدان برود که در این دیدار هم در فهرست تیم نبود تا شایعات در خصوص او بالا بگیرد.

نه کرونا، نه پایان قرارداد؛ نادری دوباره مصدوم شد

درحالی که همه منتظر بازی نادری مقابل فولاد بودند این بازیکن حتی در فهرست ۱۸ نفره هم نبود. برخی رسانه‌ها اعلام کردند که این بازیکن به کرونا مبتلا شده است. عده‌ای هم معتقد بودند که باتوجه به اینکه قرارداد قرضی نادری با پرسپولیس تمام شده، سرخپوشان از ترس محرومیت، نادری را بازی ندادند. اما هر ۲ مورد نادرست بود و نادری درست یک روز قبل از بازی با فولاد در تمرینات از ناحیه کشاله دوباره مصدوم شد تا بازی با فولاد را از دست بدهد.

نادری مشکل قانونی برای بازی در پرسپولیس ندارد

اگر شرایط معمولی بود و خبری از کرونا نبود، قرارداد قرضی نادری با پرسپولیس چند روز پیش تمام می‌شد اما با توجه به شرایط خاص کرونایی، فیفا اعلام کرد که بازیکنانی مثل نادری که قرارداد قرضی داشته‌اند یا از قبل با باشگاه جدید قرارداد بسته‌اند با توافق ۲ باشگاه می‌توانند در باشگاه فعلی خود تا پایان فصل بازی کنند.

در مورد نادری هم ۲ باشگاه پرسپولیس و کورتریک توافق کردند که این بازیکن تا آخر فصل فوتبال ایران در پرسپولیس بماند و فیفا هم این اجازه را به پرسپولیس می‌دهد. به این ترتیب نادری هیچ مشکل قانونی برای بازی در پرسپولیس ندارد.

مذاکرات پرسپولیس با کورتریک برای تمدید قرارداد قرضی نادری

باشگاه پرسپولیس مدتی است که مذاکرات خود را با باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید قرارداد قرضی نادری برای یک فصل دیگر آغاز کرده است. هم نادری دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و هم کادرفنی سرخپوشان علاقمند به ادامه حضور این مدافع چپ پا هستند تا به این ترتیب باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با کورتریک آغاز کند.

مخالفت پرسپولیسی ها با یک از شروط کورتریک

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد قرضی نادری با باشگاه کورتریک آغاز کرد، این باشگاه چند شرط را پیش پای سرخپوشان گذاشت. باشگاه پرسپولیس هم به غیر از یک شرط با بقیه مشکلی ندارد. باشگاه بلژیکی در یکی از شروط خود اعلام کرده هر زمانی که نیاز داشت نادری به این تیم برگردد که پرسپولیسی‌ها با این مسئله مخالفت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)