مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین مسابقه از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی متوقف شد و فرصت نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی را از دست داد.

 

به گزارش مرجع خبری ، آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر که از ساعت 21 امشب بین تیمهای پرسپولیس و شاهین آغاز شد در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. محمد احمد پوری و هادی نوروزی در نیمه اول به ترتیب برای شاهین و پرسپولیس گلزنی کردند و بازی با همین نتیجه تا دقایق پایانی ادامه داشت که در دقیقه 88 داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام که توسط کریم باقری تبدیل به گل شد اما شادی پیروزی برای پرسپولیس 5 دقیقه بیشتر دوام نداشت چراکه روی یک ضربه آزاد و با اشتباه مسلم معمارزاده دروازه بان پرسپولیس این بار عبدالرضا بازیاری کاپیتان شاهین بود که توانست تیمش را از شکست نجات دهد و یک امتیاز شیرین برای تیمش از تهران به ارمغان آورد.

 

تیم پرسپولیس در این مسابقه یک بازی پرانتقاد را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد که برنامه ای برای شکستن حصار پرتعداد خط دفاعی شاهین نداشته و این تیم شاهین بود که روی تک ضدحملات خود خطرناک ظاهر میشد. به طور کلی محمود یاوری در اولین تجربه مربی گری خود روی نیمکت شاهین توانست اهداف خود را به خوبی در زمین پیاده کرده و تیمش را از بحران ابتدایی خارج کند.

حواشی مسابقه:

در ابتدای بازی حدود 40 هزار تماشاگر پرسپولیسی خود را پس از افطار به ورزشگاه آزادی رسانده بودند اما هرچه از زمان آغاز بازی گذشت رفته رفته بر تعداد تماشاگران افزوده شده و این ورزشگاه در یک بازی نه چندان حساس 60 هزار هوادار را برای حمایت از تیم پرسپولیس به خود دید.

در این بین به همت مسئولان باشگاه پرسپولیس 40 معلول ذهنی برای تماشای این بازی از نزدیک به ورزشگاه آورده شده بودند که از آنان نیز تجلیل شد.

 

حدود یکصد هوادار تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز با تلاش کانون هواداران این باشگاه از بوشهر همراه کاروان این تیم برای حمایت و تشویق تیمشان به ورزشگاه آزادی تهران آمده بودند.

* تیم پرسپولیس همچنان به طور رسمی با هیچ شرکت تولیدی پوشاک قرارداد نبسته و به صورت غیررسمی از البسه ورزشی آل اسپورت برای بازیکنان تیمش استفاده می کند. همچنین بر خلاف اعلام قبلی مبنی حضور این تیم بدون اسپانسر در زمین مسابقه، نام شرکت “به گل” بر رو و پشت پیراهن این تیم نقش بسته بود.

* در اواسط نیمه دوم پس از چندین دقیقه تلاش بی نتیجه و پرانتقاد تیم پرسپولیس برای رسیدن به دروازه شاهین تماشاگران این تیم یکصدا اشپیتیم آرفی مهاجم آلمانی نیمکت نشین این تیم را مورد تشویق قرار دادند که دقایقی بعد به دستور کرانچار وی وارد زمین شد.

* عباس انصاری فرد ، مجید فرخزادی از مسئولان باشگاه  پرسپولیس، علی پروین اسطوره این تیم و پدر محمد پروین، افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه دستیار هلندی اش پیتر بیوتر و عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر تماشاگران ویژه این مسابقه بودند که از جایگاه ویژه این بازی را به تماشا نشستند.

* در دقایق پایانی مسابقه هواداران تیم پرسپولیس علیه حسین بادامکی شعارهای اعتراضی سر دادند.

تیم پرسپولیس یکشنبه هفته آینده و از ساعت 18و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم راه آهن تهران خواهد رفت.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)