مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی قصد دارد با جذب سه بازیکن خارجی پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس برای برای لیگ بازدهم ببندد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کادرفنی پرسپولیس و در راس آن ها حمید استیلی برای پر کردن ضعف های تیمشان در پست های دفاع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم هدف در نظر دارند از بازیکنان خارجی استفاده کنند.

در حال حاضر هیچ بازیکن شاخص لیگ برتری بدون تیم نیست که پرسپولیس به فکر جذب آن ها باشد، به همین دلیل استیلی می خواهد تیم خود را با جذب سه بازیکن خارجی کامل کند.

 

 

از آنجا که پرسپولیس در طول سال های گذشته نشان داده در جذب بازیکنان خارج بسیار ناموفق است، استیلی این بار قصد دارد سنت شکنی کرده و خارجی هایی به تیمش بیاورد که سطح بالایی داشته باشند.

 

از این رو استیلی به همه واسطه هایی که بازیکن خارجی به باشگاه پرسپولیس معرفی می کنند تاکید کرده فقط نفراتی را می خواهد که ملی پوش هستند.

 

بدون تردید هیچ بازیکن ملی پوشی از قاره اروپا یا آمریکای جنوبی حاضر نیست در لیگ ایران فوتبال بازی کند اما هستند بازیکنان آفریقایی و آسیایی ملی پوش و سطح بالایی که باب مذاکره را با پرسپولیسی ها گشوده اند.

 

از همین رو به نظر می رسد سه بازیکن خارجی در اردوی ترکیه به جمع پرسپولیسی ها اضافه می شوند تا حمید استیلی از نزدیک وضعیت آن ها را بررسی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)