پرسپولیس نیوز : پروویچ در مورد فینال جام حذفی، شرایط پرسپولیس، زندگی در ایران، انتخاب نیلسون به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر و مسئله تمدید قراردادش با پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد

در مورد فینال جام حذفی و میزبانی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

این شانس خیلی خوبی است که در فینال میزبان هستیم. ما در چند بازی گذشته در جام حذفی میهمان بودیم که کار را سخت‌تر می‌کرد. قطعا بازی با سپاهان یک فینال بزرگ خواهد بود، چون معمولا در فوتبال دنیا همیشه یک پای فینال جام حذفی یک تیم ضعیف یا شگفتی‌ساز است اما پرسپولیس و سپاهان تیم‌های معمولی نیستند و 2 باشگاه برتر فوتبال در ایران هستند.

پرسپولیس شایسته قهرمانی در جام حذفی است؟

صددرصد. ما تا رسیدن به فینال تیم‌های بزرگی را شکست دادیم و اصلا هم شانس با ما یار نبود. به عقیده من کیفیت بالای بازیکنان و تصمیمات خوب کادر فنی باعث شد تا به فینال برسیم.

چرا عملکرد پرسپولیس در لیگ و جام حذفی با هم متفاوت است؟

من از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم اما فکر می‌کنم عملکرد تیم در لیگ و جام حذفی تفاوت چندانی با هم ندارد. ما در دور برگشت یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بودیم اما چون در جام حذفی شانس قهرمانی داریم با انگیزه‌تر بازی می‌کنیم. انگیزه هم یکی از موارد موثر در فوتبال و موفقیت یک تیم است.

از طرف باشگاه پرسپولیس صحبتی با تو برای تمدید قرارداد شده است؟

صحبت جدی نشده اما به صورت شفاهی با مدیر  باشگاه صحبت کرده‌ام. همه منتظر هستیم تا این چند بازی هم به پایان برسد و در مورد فصل بعد صحبت کنیم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

خودت دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

– حتما این طور است، می‌خواهم به خاطر پرسپولیس و هوادارانش بمانم. من الان عضوی از خانواده پرسپولیس هستم و آرامش خوبی در این تیم دارم.

خانواده‌ات از حضور در ایران راضی هستند؟

– بله، البته آنها اول کمی نگران بودند و فکر می‌کردند شاید نتوانند در ایران زندگی کنند اما الان کاملا این کشور را دوست دارند و با کمال میل علاقمند هستند که در ایران بمانند.

در مورد انتخاب نیلسون به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ ایران چه صحبتی داری؟

نیلسون دوست خوب من و دروازه‌بان خوبی است. مطمئنا به خاطر عملکرد خوبش حق او بوده که این عنوان را به دست بیاورد.

فکر می‌کنی چه کسی بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بوده است؟

تمام بازیکنان خوب کار کردند اما فکر می‌کنم سید جلال حسینی، محمد نوری و محسن بنگر بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)